Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@20:39:53 GMT

شهردار اصفهان از پژوهشکده رویان بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۱۰۷۹

شهردار اصفهان از پژوهشکده رویان بازدید کرد

شهردار اصفهان گفت: امروزه نباید کاری را از صفر شروع کرد بلکه باید هر کسی به علوم اثبات شده ذره‌ای بیفزاید زیرا کمک به علم کمک به بشریت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی در این بازدید از مرکز پژوهشگاه رویان در اصفهان اظهار کرد: سرعت رشد علم و تکنولوژی به قدری زیاد است که اگر لحظه‌ای از آن غفلت کنیم از قافله عقب می‌افتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته تحقق یک ایده، حدود ۱۰۰ سال زمان می‌برد اما در حال حاضر ایده ها با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است و اگر دیر بجنبیم از بسیاری از مسائل روز دنیا عقب خواهیم افتاد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه رویان یکی از مراکز معتبر علمی کشور است، تصریح کرد: شهرداری اصفهان آمادگی هرگونه همکاری با پژوهشکده رویان از لحاظ زیرساختی را دارد و می‌توانیم این امکان را در اختیار پژوهشکده قرار دهیم تا توانمندی خود را که تلفیقی از علم و هنر است به شهروندان معرفی کنند.

نوروزی با بیان اینکه امروزه نباید کاری را از صفر شروع کرد بلکه باید هر کسی به علوم اثبات شده ذره‌ای بیفزاید، افزود: کمک به علم کمک به بشریت است و هر گامی که در پژوهشکده رویان برداشته شود می‌تواند عده‌ای را به زندگی امیدوار کند و انسانی را نجات دهد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در اختیار گذاشتن دانسته‌های علمی پژوهشکده رویان به مردم، به نوعی تزریق امید است، گفت: امیدواریم جامعه قدر همه کسانی که در زمینه علم تلاش می‌کنند را بداند.

هم چنین، عبدالحسین شاهوردی، سرپرست پژوهشگاه رویان در این بازدید با اشاره به اینکه سرمایه پژوهشکده رویان اصفهان نیروی انسانی آن است، اظهار کرد: این مجموعه درصدی از بودجه خود را از دولت دریافت می‌کند و تاکنون توانسته در جبهه‌های کاری مختلف کارهای موثر و بزرگی انجام دهد.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ به‌دست آمده در پژوهشکده رویان اصفهان تصریح کرد: استان‌های مختلف با مشاهده فعالیت‌های موثر پژوهشکده رویان اصفهان، تمایل به راه‌اندازی چنین پژوهشکده ای در استان خود دارند. رویان، نمونه ای از  تولید و  استفاده از دانش است.

سرپرست پژوهشگاه رویان با اشاره به گستردگی ارائه خدمات درمانی در زمینه ناباروری گفت: تحقیقات در خصوص پیوند استخوان همزمان با فعالیت در زمینه ناباروری انجام شد و امروز در بیشتر استان های کشور شاهد فعالیت مراکز ناباروری هستیم در حالی که مراکز پیوند استخوان به گستردگی مراکز ناباروری نیست.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • روایت کانال 14 اسرائیل در اتفاقات اصفهان
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟