Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@07:08:48 GMT

مسی در بین دو نیمه به هم تیمی‌هایش چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۱۲۷۷

مسی در بین دو نیمه به هم تیمی‌هایش چه گفت؟

به گزارش وانانیوز، 

 آرژانتین با یک تساوی و یک شکست به مصاف نیجریه رفت و برای صعود به دور یک هشتم، فقط باید پیروزی به دست می‌آورد تا در جمع 16 تیم باشد. نیمه اول آرژانتین توسط مسی به گل برتری رسید و از حریف پیش افتاد و با برتری راهی رختکن شد. تصاویری از تونل ورزشگاه منتشر شد که مسی در حال صحبت با هم تیمی هایش است که حال مارکوس روخو مکالمات بین آنها را لو داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

او گفت:" مسی سراغ ما آمد و سعی داشت استرس را از ما خارج کند. ما نگران بودیم و صحبت های او به ما کمک کرد که از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کنیم. مسی کاپیتان ماست و او بهترین کاپیتان جهان است. او به ما گفت که این بازی یعنی مرگ و زندگی. ممکن بود اوضاع بدتر پیش برود، ممکن بود گل بخوریم ولی مسی جنگجو است. او به ما گفت هجومی بازی کنیم، حتی خاویر ماسکرانو. او به همه گفت هجومی تر باشیم. بازی را خیلی خوب خواند و ریسک کردیم. او رهبر ماست، بهترین است."

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید