Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@04:04:14 GMT

جوان ٣١ ساله نفر اول خریدار سکه ها است

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۱۴۹۹

      به گزارش  خبرگزاری بسیج، قاضی ناصر سراج روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره نابسامانی‌های بازار ارز و سکه اظهارداشت: مواردی را در بحث خرید سکه شاهد بوده‌ایم که اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد.
  رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما در رابطه با فروش و عرضه باید تدبیری اتخاذ کنیم و محدودیت‌هایی را درنظربگیریم که هرکسی پول دارد، نتواند وارد بازار شود و هرکاری خواست در ارتباط با اقتصاد کشور انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با طرح این پرسش که کدام کشور قوی اینگونه عمل می کند و ارز و سکه را اینچنین در معرض قرار می‌دهد، ابراز امیدواری کرد با توجه به هماهنگی‌ها، دستورات رهبر معظم انقلاب در زمینه مسائل اقتصادی و جلسات بین رؤسای سه قوه و مسئولان عالی، راهکارهای مناسب عملی شود.

سراج با بیان اینکه دست‌های خارجی قطعاً در این مسائل دخیل است، اظهار داشت: با هماهنگی پیش آمده بین روسای قوا به طور قطع مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره نتیجه بازدید از شرکت ایران خودرو و احتمال احتکار از سوی این شرکت تصریح کرد: احتمال احتکار همچنان در حال بررسی است اما نتیجه بازدید ما این بود که فردای روز بازدید سرزده ما از ایران خودرو، قیمت خودروهای داخلی 40 تا 50 میلیون تومان ارزان شد و دیگر هم قیمت‌ها بالا نرفت.

وی ادامه داد: وزارت صنعت طی ابلاغیه‌ای اعلام کرد که ورود ماشین‌های خارجی ممنوع شده است و این موضوع تأثیر منفی بر بازار داخلی گذاشت.
سراج گفت: ما از رسانه و عموم مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت یا کارخانه‌ای از طریق شماره تلفن 136 یا سایت سازمان بازرسی ما را در جریان تخلف صورت گرفته قرار دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی ماموران انتظامی این فرماندهی از یک شرکت خبر داد.

ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در بازرسی مأموران انتظامی کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح مقابله با سوخت و فراورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

کاکاوند با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 751007

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/ خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایرانی