Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - ایسنا نوشت: مسئول پخش فیلم‌های خارجی در سینماها با اعلام جزئیات نحوه اکران این فیلم‌ها، تاکید کرد: «60 درصد از سهم فروش بلیت این فیلم‌ها به ایجاد مرکز درمانی برای اهالی سینما اختصاص می‌یابد.»

علی آشتیانی‌پور درباره اکران فیلم‌های خارجی در سینماها که از امشب (چهارشنبه 6 تیر) آغاز می‌شود، گفت: «از اواخر سال گذشته تصمیم گرفته شد برای ایجاد تنوع در اکران فیلم‌های روی پرده سینماها، فیلم های خارجی نیز اضافه شوند که در این راستا انحصارا ورود و مجوز آن در اختیار موسسه رسانه‌های تصویری قرار گرفت و سپس بنده مسئول پخش آن‌ها شدم تا با محدودیت و مراقبت، این فیلم‌ها نمایش داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «از امشب نمایش فیلم «همه پول‌های دنیا» به کارگردانی ریدلی اسکات را در چند سالن آغاز خواهیم کرد و شیوه در اختیارگذاری سالن‌ها نیز به این نحو است که مجموعه‌ها و پردیس‌های دارای بیش از هفت سالن می‌توانند یک سالن کامل با ظرفیت ۱۵۰ صندلی را برای نمایش فیلم اختصاص دهند. همچنین پردیس‌های دارای ۳ تا ۷ سال می‌توانند دو سانس فوق العاده برای نمایش داشته باشند و آن‌هایی که کمتر از سه سالن سینمایی دارند هم فقط در یک سانس فوق العاده می‌توانند فیلم خارجی اکران کنند.»

وی با اشاره به اینکه فعلا فقط یک فیلم خارجی روی پرده سینماها می‌رود، ادامه داد: «نمایش این فیلم هم تا زمانی که از آن استقبال شود، ادامه دارد. ضمن اینکه سینماهایی که در حال حاضر برای نمایش فیلم خارجی در نظر داریم پردیس کوروش، پردیس مگامال و باغ کتاب هستند که در آینده ممکن است به تعداد آن‌ها افزوده شود.»

آشتیانی‌پور درباره فروش فیلم‌های خارجی نیز گفت: «از نمایش این فیلم‌ها، سهم صاحب سینما ۴۰ درصد است و ۶۰ درصد دیگر هم به طور اختصاصی برای هزینه‌های درمانی اهالی سینما و ایجاد یک مرکز درمانی با مدیریت خانه سینما تعلق می‌گیرد.»

5757

کلید واژه‌ها : پردیس سینمایی - اکران سینما - کارگردانان سینمای جهان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پردیس سینمایی اکران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد