Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - حمید علی صمیمی،افزود: تیم ایران با حضور 220 ورزشکار و در 13 رشته در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی شرکت می کند.

وی بیان کرد: لیست نهایی شرکت کنندگان در مسابقات پارا آسیایی تا 15 تیرماه مشخص خواهد شد. 

علی صمیمی ادامه داد: در این مسابقات به دنبال حفظ رده چهارمی ایران در دوره گذشته مسابقات پاراآسیایی هستیم ولی با این حال به رتبه های بالاتر نیز فکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: اکنون 85 هزار ورزشکار سازمان یافته در زیرمجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان فعالیت دارند که از این شمار 35 هزار در مسابقات قهرمانی کشور و پنج هزار نفر نیز در تیم های ملی رشته های مختلف حضور و مابقی نیز در ورزش های همگانی فعالیت می کنند.

علی صمیمی افزود: با حمایت های خوب وزارت ورزش و جوانان برنامه های اعزام و اردوهای آمادگی تیم های ملی جانبازان و معلولان کشور در شرایط بسیار خوبی در حال برگزاری است.

وی گفت: 25 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای رونق ورزش های همگانی به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

علی صمیمی بیان کرد: چنانچه سهم ورزشکاران جانباز و معلول عرصه ورزش های همگانی از این اعتبارات محقق شود ورزش این عرصه رشد چشمگیری می یابد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست ایران مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند