Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی حتی یک ریال هم نداده است. مسجد متولی مراسم است و ما در جهت تبلیغ و اطلاع رسانی در فضای مجازی به این عزیزان کمک کردیم. وظیفه ما هم بوده است و به این هم افتخار می کنیم.

سرویس سیاسی فردا جعفربرزگر: سه شنبه شب در مراسمی که در مسجد ابوذر تهران برگزار شد، مطابق با هر سال در سالروز ترورنافرجام رهبر انقلاب در مراسمی به شکرگزاری برای سلامتی رهبرانقلاب پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره با حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفتگو کرده ایم:

در مورد مراسمی که برای شکرگزاری سلامتی رهبرانقلاب برگزار شد در فضای مجازی نقدهایی صورت گرفته است. شما این مساله را چطور ارزیابی می کنید؟

البته این مراسم را هر سال مسجد ابوذر برگزار می کند. چون مسجد ابوذر مکانی است که در 6 تیرماه به جان رهبری سوءقصد شده است و یکی از جلوه های جنایات منافقین با دستور اربابان امریکایی است و ما باید این حادثه را هم زنده نگه داریم که در حقیقت منافقین چنین جنایاتی را مرتکب شده اند و هم شکر گزار باشیم که خداوند متعال مقام معظم رهبری را حفظ کردند برای انقلاب اسلامی. هر سال مسجد ابوذر متولی این مراسم است. دیشب هم مراسم برگزار شد منتها ما به عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی را تبلیغ  و هماهنگ می کنیم و اطلاع رسانی  و کارهای تبلیغی کمک می کنیم یکی از برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی این برنامه  بود که به این مناسبت آن هم در مسجدی که سو قصد شده و هر ساله برگزار می شود.

*متولی شما نبودید؟

نه! متولی اصلی مسجد ابوذر بوده است. هر سال هم برگزار می کند. منتها ما به عنوان یک وظیفه اطلاع رسانی و تبلیغ به این عزیزان کمک می کنیم.

*قبلا در سالهای قبل مراسماتی تحت عنوان جشن تولد رهبری برگزار شده و آقا اعتراض کردند که این مراسم ها درست نیست. این مراسم را در همین راستا نمی توان دید؟

جشن تولد یک بحث است، تبیین جنایات منافقین و امریکایی ها در راستای رهنمودهای خود آقاست. جنایتی اتفاق افتاده و کاری که منافقین انجام داده‌اند و خداوند متعال رهبری را حفظ کرده است همه اینها شکرگزاری دارد و هم تبیین برای نسل جوان دارد. این با آن خیلی فرق دارد.

*به نظر شما این نقدها و اعتراض ها که در فضای مجازی از طرف برخی از اشخاص صورت می گیرد به چه دلیل است؟

این نقدها را من ندیدم. ولی به اعتقاد من نقد به جا نیست. شاید این نقدی که کرده اند در مورد آن جشن تولد بوده است، و یا فلسفه مراسم را نمی دانند. ما از 6 تا 12 تیرماه هفته افشا حقوق بشر امریکایی را داریم. یعنی در طول هفته می آییم آن جنایاتی که آمریکایی ها علیه ملت ایران مرتکب شده‌اند و حوادثی که رخ داده است را به عنوان یک بسته جنایات آمریکایی که بیانگر حقوق بشر آمریکایی علیه ملت ایران است تبیین می کنیم. یکی از این جنایات سوء قصد به جان آقا، شهادت دکتر بهشتی، زندان اوین،  شهید صدوقی و  یکی بمباران شیمیایی سردشت  است، یکی از آن‌ها هواپیمای مسافربری است. این‌ها مجموعه بسته‌ای است که در این هفته حقوق بشر آمریکایی توسط منافقین و آمریکایی ها مستقیم  علیه ملت ایران انجام شده است. باید این را برای ملت جوان ایران بیان کنیم. وظیفه ما روشنگری است، نسل امروز و جوانی که در زمان انقلاب نبوده است جنایات آمریکا را چندان احاطه ندارد وظیفه رسانه ها، وظیفه نهادها و نخبگان است اساتید است که این رخدادهای تاریخی و جنایات منافقین را برای مردم تبیین بکنند.

*یکی از بحث هایی که مطرح می شود این است که در حالی که با تحولات اقتصادی و نوسان آن برگزاری این مراسمات در چنین شرایطی حساسیت برانگیز نیست؟

نخیر. هزینه خاصی ندارد. آن‌هایی که حقوق های نجومی می گیرند، جشن های آن‌چنانی برگزار  می کنند بروند  مسجد ابوذر ببینند چه هزینه‌ای  می شود. آن‌جا یک مراسم ساده می گیرند یک سخنران می آورند و مراسم شکرگزاری برگزار می‌کنند و خداحافظ شما. چه هزینه ای دارد. عشقشان ایمانشان اعتقادشان این است. نیمه شب برای امام زمان در مسجد جشن می گیرند، یک  چای و شربت هم ممکن است بدهند. اینها واقعا اسراف است؟ اینها زندگی های اشرافی است؟ مردم خودشان با عشق و علاقه، نه نهادی نه اداره ای نه دولتی، مردم از خودشان از تمام وجود خودشان می آیند برای دین ولایت شهدا هزینه می کنند و مجلس برگزار می کنند.  بعد هم ببنید ما یک اعتقاد قرآنی داریم. شعائر الهی را هر کس دارد نشان دهنده تقوا است. بالاخره اینکه خداوند تعالی و تبارک  رهبر را حفظ کرده و ما امروز از این نعمت بزرگ برخوردار هستیم، شکرگزاری دارد یا نه؟ خوب پس دست به سوی خدا بلند کردن که خدا ممنونیم، آنهایی که کشف حجاب می کنند، دین شان را به دنیایشان می دهند، نارحت هستند که مردم شکرگزاری می کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران هزینه ای برای این مراسم داده است؟

نه. حتی یک ریال هم نداده است. مسجد متولی مراسم است و ما در جهت تبلیغ و اطلاع رسانی در فضای مجازی به این عزیزان کمک کردیم. وظیفه ما هم بوده است و به این هم  افتخار می کنیم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Vgp

منبع: فردا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رهبرانقلاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند

بهنام صیادنژاد در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند به شرح برنامه‌های هفته بزرگداشت گردشگری میمند پرداخت و گفت: افتتاحیه برنامه‌های هفته میمند از ۶ اردیبهشت با راه اندازی ایستگاه استقبال و نمایشگاه آغاز شد و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر میمند افزود: همایش پیاده روی خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد و در ادامه گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و تکریم از خانواده اولین شهید مدافع حرم جهانپور شریفی از برنامه‌های نهم دی ماه است.

او ادامه داد: آیین گلاب‌گیری به شکرانه برداشت گل محمدی جهت هدیه به عتبات عالیات در ۱۰ اردیبهشت، برگزاری شب شعر گل سرخ و رونمایی از کتاب میمند در ۱۱ اردیبهشت ماه، پیاده روی و طبیعت‌گردی در دامنه کوه پادنا در روز ۱۲ اردیبهشت از دیگر برنامه‌های هفته میمند است.

این مقام مسئول از برگزاری نخستین جشنواره عکس موبایلی با محوریت گل محمدی و گلاب میمند از سوی شورای اسلامی شهر میمند خبر داد و تاکید کرد: در پایان برنامه‌های روز میمند، جوایزی به برترین آثار این جشنواره، اهدا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی میمند در پایان سخنان خود از سرمایه گذاران برای حضور در این منطقه در راستای انجام فعالیت‌های اقتصادی به دلیل وجود ظرفیت‌های بیشمار میمند دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد