Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@09:22:50 GMT

مهدی فخیم‌زاده دچار آسیب جدی نشده است

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۱۹۷۰

مهدی فخیم‌زاده دچار آسیب جدی نشده است

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛    در پی خبر منتشر شده از سخنگوی سازمان اورژانس کشور مبنی بر تصادف مهدی فخیم‌زاده ـ بازیگر و کارگردان سینما ـ در چالوس، پیگیری  از روابط عمومی فیلم سینمایی «مُشت آخر» که فخیم‌زاده مشغول فیلمبرداری آن بوده مشخص کرد که این سینماگر در صحنه فیلمبرداری در چالوس، دچار سانحه شده اما آسیب جدی ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گفته سخنگوی اورژانس، این مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه موتورسیکلت در ساحل آرام چالوس بوده که دو نفر مصدوم شدند و مهدی فخیم زاده از ناحیه لگن، سر و گردن و زیر چانه دچار تروما شد که برای رسیدگی به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شده است.

بنا به گفته روابط عمومی فیلم، فخیم‌زاده بازیگر و کارگردان فیلم «مشت آخر» است که در حین موتورسواری برای فیلمبرداری فیلمش تصادف کرده است و دچار شکستگی نشده و همچنین با وجود مشاهده نشدن خطری در سی تی اسکن و پیگیری متخصصان، امشب برای بررسی و معاینات دقیق‌تر از بیمارستان «طالقانی» چالوس به تهران منتقل می‌شود.

«مشت آخرـ به تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی و به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده در حال فیلمبرداری است و اخبار تکمیلی توسط روابط عمومی فیلم منتشر می‌شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهدی فخیم زاده تصادف ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه اقلام معیشتی برای ۱۳۴ خانوار حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت ارسال شده است.

وی افزود: این اقلام شامل ۵۸۰ تخته پتو، ۱۴۰ تخته موکت، ۱۶۰ کیلو نایلون، ۱۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۰۰ قوطی کنسرو ماهی و ۱۲۰ شعله چراغ والور است که با توجه به شرایط آنان ورفع نیازهای اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی بیان کرد: توزیع اقدام زیستی مورد نیاز بین خانواده‌های حادثه دیده از حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد و به خانوارهای جامانده با تأیید فرمانداری این شهرستان ارائه می‌شود.

پرناک با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوارها توزیع شده‌است، افزود: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفرو استفاده از مهمانسراهای روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: سه تیم امدادی در لحظات نخست حریق در منطقه حاضر شده و ضمن کنترل ۱۰ مورد فشار خون، حمایت‌های روانی را انجام دادند و از صبح حادثه (پنجشنبه گذشته) ۶۰ نفر در قالب ۱۲ تیم امدادی و عملیاتی پنج نفره با ۱۰ خودروی امدادی، ۲ خودروی کامیونت و یک دستگاه مینی بوس برای فراهم کردن اماکن اسکان اضطراری از شهرستان شفت، فومن و رشت حضور یافتند.

کد خبر 6096876

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس