Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اقتصادی کشور گفت: ما در شرایط موجود کشور قطعا نیاز به ترمیم کابینه داریم. 

وی ادامه داد: شرایط امروز کشور، شرایط جنگی است و ما در شرایط یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که این جنگ از سوی دشمنان به ما تحمیل شده و ما در حال دفاع همه جانبه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: شرایط جنگ آدم خودش را می خواهد این تیم خسته، بی‌حال و کم کار اقتصادی دولت به درد شرایط موجود نمی‌خورد و این مسائل در صحبت های آقای رئیس جمهور،‌معاون اول و رئیس دفتر وی به وضوح دیده می‌شود. 

قاضی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این جابجایی و تغییر در عین جوان بودن یک تیم هماهنگ و منسجم و جهادی روی کار بیایند و اینگونه نباشد که این افراد جوان از بین میلیاردها انتخاب شوند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نماینده مردم مجلس شورای مشکلات جنگ دولت دولت روحانی کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ متن پیام تبریک دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر علیرضا قیطاسی

مدیر عامل محترم بانک دی

سلام علیکم

۱۸ اردیبهشت بهانه‌ایست تا از خدمات شما و تمامی کارکنان خدوم مجموعه بانک دی تقدیر و تشکر به عمل آورم و چهاردهمین سالروز تأسیس آن بانک را خدمت یکایک شاغلان خصوصا شاغلان ایثارگر تبریک عرض کنم.

فرصت خدمت دوران کوتاهی‌ست که در صورت همراهی توفیق الهی می‌توانیم خادمان حقیقی خانواده عزیز و بزرگ ایثارگری باشیم. امیدوارم در دوران گام دوم انقلاب اسلامی و سال جهش تولید با مشارکت مردم، بتوانید ضمن ایجاد ارزش افزوده‌های مداوم در راستای رسالت و هدف مهم ارائه خدمت به خانواده‌های معزز ایثارگر دوام توفیقات را داشته باشید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پورمحمدی: در شرایط فعلی بهتر از قالیباف برای ریاست مجلس نداریم
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • وضعیت فعلی ذخایر ماهیان خاویاری دریای خزر مطلوب نیست
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند