Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، مسئول دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی قزوین گفت: از هر پنج زوج، یک زوج به دلایل مختلف از جمله ژنتیکی و تغذیه، نابارور هستند.
فاطمه دولتخواه در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از این دفتر افزود: با درمان زوج‌های نابارور در پنج سال گذشته، ۴۵۰ نوزاد متولد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جهاد دانشگاهی قزوین نیز گفت: میزان ناباروری در استان به دلیل شرایط خاص صنعتی آن، بیش از میانگین کشوری است و مرکز رویان در رفع این مشکل موثر است.
فرشاد پیله چی افزود: روزانه ۳۰ تا ۵۰ بیمار به دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در قزوین مراجعه می‌کنند و متخصصان و کارشناسان توانسته اند ضمن کاهش هزینه‌های مراجعه به تهران، رضایت بسیاری از بیماران را فراهم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین هم گفت: بی اطلاعی افراد جامعه از کارکرد‌ها و مزیت‌های بانک خون بند ناف و سلول‌های بنیادین موجود در آن، موجب شده استقبال مناسبی از طرح ملی بانک خون بند ناف صورت نگیرد.
علیرضا آشناگر افزود: اجرای طرح ملی بانک خون بند ناف نیاز به هزینه‌های زیادی دارد که عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد از دریافت خدمات آن ناتوان هستند، اما با توجه به مزیت ها، می‌توان آن را به عنوان خدمتی ضروری با هزینه‌های کمتر در سبد درمانی مردم قرار داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی ناباروری رویان بند ناف زوجهای نابارور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آخرین صورتمالی این بانک در سامانه کدال برای انتهای سال ۱۴۰۱ و در طول ۱۲ ماه سال گذشته، بانک ملی ایران در مجموع توانسته است تسهیلات قرض الحسنه را با عناوین زیر پرداخت کند:

ازدواج جوانان به مبلغ ۵۶ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان، وام قرض الحسنه به یارانه بگیران به مبلغ ۱,۴۱۰ میلیارد تومان، وام قرض الحسنه تولید و اشتغال ۱۱ هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان، رفع احتیاجات ضروری ۴ هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان، مسکن و ساختمان ۵۹۴ میلیارد تومان، کارکنان سازمان‌ها ۷۰ میلیارد تومان، جانبازان و خانواده شهدا ۸۳ میلیارد تومان، بیماری و درمان ۲۸ میلیارد تومان، تحصیل ۸۷۴ میلیون تومان.

کل میزان تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی به میزان ۷۴ هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان است، در صورتی که بانک ملی ۲۸۹ هزار و ۲۶۱ میلیارد تومان سپرده قرض الحسنه جذب کرده است. به عبارت دقیق بانک ملی ۲۵ درصد سپرده قرض الحسنه را تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

کد خبر 6056382 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در قزوین تا اولین روز فروردین ادامه دارد
  • تردد بیش از چهار میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو از راه های ارتباطی قزوین
  • میانگین بارندگی لرستان ۲۶ میلی‌متر ثبت شده است
  • تأثیر نمرات مدرسه بر میزان حمایت والدین از فرزندان
  • پرستاران در کدام کشورهای اروپایی درآمد بیشتری دارند؟
  • راه اندازی سامانه نوبت دهی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در قزوین
  • کرایه تاکسی در قزوین ۴۱ درصد گران شد
  • با ۴۷ درصد میزان مشارکت از میانگین استانی بالاتر بودیم
  • اخبار سیاسی ۲۷ اسفند؛ تعیین میانگین خدمت سربازی/سرمایه لازم برای تأسیس بانک
  • بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه