Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، مسئول دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی قزوین گفت: از هر پنج زوج، یک زوج به دلایل مختلف از جمله ژنتیکی و تغذیه، نابارور هستند.
فاطمه دولتخواه در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از این دفتر افزود: با درمان زوج‌های نابارور در پنج سال گذشته، ۴۵۰ نوزاد متولد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جهاد دانشگاهی قزوین نیز گفت: میزان ناباروری در استان به دلیل شرایط خاص صنعتی آن، بیش از میانگین کشوری است و مرکز رویان در رفع این مشکل موثر است.
فرشاد پیله چی افزود: روزانه ۳۰ تا ۵۰ بیمار به دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در قزوین مراجعه می‌کنند و متخصصان و کارشناسان توانسته اند ضمن کاهش هزینه‌های مراجعه به تهران، رضایت بسیاری از بیماران را فراهم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین هم گفت: بی اطلاعی افراد جامعه از کارکرد‌ها و مزیت‌های بانک خون بند ناف و سلول‌های بنیادین موجود در آن، موجب شده استقبال مناسبی از طرح ملی بانک خون بند ناف صورت نگیرد.
علیرضا آشناگر افزود: اجرای طرح ملی بانک خون بند ناف نیاز به هزینه‌های زیادی دارد که عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد از دریافت خدمات آن ناتوان هستند، اما با توجه به مزیت ها، می‌توان آن را به عنوان خدمتی ضروری با هزینه‌های کمتر در سبد درمانی مردم قرار داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی ناباروری رویان بند ناف زوجهای نابارور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس

امتداد - حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، از بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، فاطمه دهقانی مدیر شعب پست بانک استان فارس و معاون اعتباری استان به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر شیری
مدیرعامل محترم پست بانک ایران
سلام علیکم
سرافرازی و توسعه کشور در زمینه‌های گوناگون مرهون اقدام عملی فرزندان پر تلاش، خلاق و تحول آفرین این مرز بوم بوده است. لذا توفیق خدمت به نیکوترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعادل را در پی خواهد داشت.
بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ ای (مدظله العالی) این اقدام خداپسندانه مصداق بارز «مسارعه الخیرات و سابقو الی خیرات» می باشد. به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این ظرفیت ایجاد شده در جهت پیشرفت اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده نموده و با تلاش و پشتکار نسبت به تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی گام بردارند. 
ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای جنابعالی، نظر به تعاملات فی مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با پست بانک و حسن همکاری‌های انجام شده از طرف مدیریت و همکاران مجموعه پست بانک استان فارس، برخود لازم می دارم از زحمات حضرتعالی در راس مدیریت کشوری و مجموعه پست بانک استان به مدیریت سرکار خانم دهقانی و معاون اعتباری سرکار خانم قنبریان، به جهت پیگیری و همکاری کامل در جذب اعتبارات، اعطای تسهیلات معیشتی به دهیاران و دهیاری‌های استان فارس و تلاش‌های انجام شده در حوزه روستایی قدردانی و تشکر نموده و از درگاه حضرت احدیت، نیکنامی و تداوم توفیقات مسالت می نمایم.

حامد رستمی
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها
 

 

 


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • افشاگری ترسناک همتی از نرخ تورم بانک مرکزی در فروردین ۱۴۰۲!
  • ۴۸ میلی متر میانگین بارش در استان کرمانشاه/ روانسر با ۱۰۰ میلی متر رکورددار است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • سامانه بارشی اخیر میانگین ۴۸ میلی مترباران در استان کرمانشاه  برجای گذاشت
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور