Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:11:23 GMT

کیوان امرایی به اکسین پیوست

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۲۴۷۲

بازیکن سابق تیم سیاه جامگان مشهد راهی اکسین البرز شد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که تیم های مختلف لیگ برتری مشغول خرید بازیکنان مدنظر خود و تقویت برای لیگ هجدهم هستند، لیگ یکی ها نیز در نقل و انتقالات فعال ظاهر شده اند.


در بین تیم های لیگ یکی، اکسین جنب و جوش بسیار بیشتری داشته و نفراتی را جذب کرده که سابقه چندین سال بازی در لیگ برتر داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آخرین خرید اکسینی ها که امروز قراردادش را با این تیم ثبت کرد، کیوان امرایی بود. هافبک تهاجمی تیم فصل گذشته تیم سیاه جامگان آخرین صید باتجربه فراز کمالوند است که امسال را در لیگ آزادگان بازی خواهد کرد.

 

سیاه جامگان(مشهد) اکسین البرز دسته یک کیوان امرایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیاه جامگان مشهد اکسین البرز دسته یک کیوان امرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسبن خوزستان، مهندس اهدایی در جشن و آیین نکوداشت هفته کارگر که با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین در محل این کارخانه برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر و گرامی داشت مقام کارگران اظهار کرد: موفقیت های شرکت فولاد اکسین خوزستان در ادوار مختلف و به ویژه در سال ۱۴۰۲ مدیون زحمات و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه کارگران هستیم.

وی افزود: با برنامه ریزی ها و ریل گذاری ها و هدف گذاری تیم مدیریتی شرکت و گره خوردن این اهداف با دستان توانمند کارگران توانسته ایم به موفقیت هایی دست پیدا کنیم که چشم همه به ما خیره شود.

معاون تحقیقات و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم موفق و پیروزمندانه عمل کنیم و امانتی که امروز در دستان ما است را به دست آیندگان بسپاریم.

اهدایی عنوان کرد: تداوم موفقیت های شرکت فولاد اکسین زمینه ساز تحقق شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در این مسیر تا رسیدن به قله گام های موفق و استواری را برداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند، سیاه‌بازی‌ که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟