Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:28:57 GMT

پرونده های قاچاق در ماکو 10 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۲۵۴۷

پرونده های قاچاق در ماکو 10 درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم عباس نژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد 364 فقره پرونده طی سال گذشته در مورد قاچاق کالا و ارز به دادسرای این شهرستان ارجاع شده است.
وی در ادامه با اشاره به افزایش حضور مردم در فضای مجازی، اضافه کرد: در یکسال گذشته تعداد 306 مورد پرونده در زمینه فضای مجازی در این شهرستان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستانی عمومی و انقلاب ماکو موارد مطرح شکایت در زمینه فضای مجازی را انتشارعکس، اطلاعات شخصی و رمز بانکی عنوان کرد و ادامه داد: انجام معاملات در فضای مجازی بسیار پرخطر است.
وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه دوم سال 1396 در این شهرستان 80 کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، ادامه داد: با کشف 130 کیلوگرم از انواع مواد مخدر طی سه ماهه نخست سال جاری آمار کشفیات از مهر سال گذشته تاکنون به 210 کیلوگرم رسیده است.
وی ادامه داد: 45 نفر طی سال گذشته به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند که این اقدام به صورت محرمانه و کاملا رایگان صورت می گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب ماکو اضافه کرد: 410 هکتار از اراضی ملی در سال گذشته با تشکیل 662 فقره پرونده رفع تصرف شده که با رشد 10 درصدی مواجه است.
وی ادامه داد: در سال گذشته آمار رانندگی بدون کارت گواهینامه 10 درصد و نگهداری مواد مخدر 25 درصد کاهش یافته است.
به گزارش ایرنا شهرستان ماکو یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است که در امتداد مرزهای ایران با کشورهای ترکیه و جمهوری خود مختار نخجوان قرار دارد.
3072/7132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ترک اعتیاد ترکیه دادستان عمومی و انقلاب قاچاق قاچاق کالا و ارز جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • جرم‌انگاری قاچاق اسلحه در فضای مجازی
  • جرم‌انگاری قاچاق اسلحه در فضای مجازی در مجلس