Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صحبت‌هایی پس از مصاحبه امروز برانکو ایوانکوویچ جواب سرمربی پرسپولیس را داد:

آقای پروفسور از کشور فوق العاده کرواسی. از طرف یک شهروند فروتن پرتغالی. از طرف کشوری که بیش از یک هزار سال قدمت تاریخی دارد؛ کشوری که در تاریخ، کشفهای بزرگی در این جهان و در مناطق مختلف دنیا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرزمین لوییس کاموئز بزرگ (شاعر). سرزمین اوزه بیو، فیگو، کریستیانو رونالدو که توانایی معرفی سه تن از برترین های تاریخ فوتبال دنیا را داشته است. اما وسعت تاریخ و فرهنگ یک کشور ارتباطی با اندازه های مرز آن کشور ندارد و بر عکس ارتباط مستقیم به ارزشها و اصولی دارد که مردمان آن سرزمین برای آن می جنگند و همیشه برای آن تلاش می کنند.

هیچ وقت خود را پشت کشور بزرگ کرواسی پنهان نکن و خواهشا به صورت غیرمحترمانه و کنایه آمیز کشور و مردم من را تحقیر نکن. این مساله بین من و تو است و دقیقا بین من و تو است زیرا متاسفانه مسوولان ورزشی که وظیفه دارند شما را به سکوت وادار کنند و از لطمه زدن و سم پاشی علیه تیم ملی جلوگیری کنند، این انگیزه را برای دعوت شما به سکوت ندارند.

بنده به هیچ عنوان در تلاش نیستم و نمی خواهم از کار کردن شما جلوگیری کنم و اگر دوست دارید در ایران بمانید امیدوارم تا آخر عمر اینجا کار کنید. فقط یک بار دیگر مستقیم در چشمان شما می گویم. نوع رفتار شما و ارزشهایی که شما می خواهید به آن پایبند باشید با ارزشها و اصول بنده کاملا متفاوت است. در این زمینه ما نمی توانیم هیچ شکی داشته باشیم. ما در دو سنگر متفاوت هستیم. این بار هم شما تلاش کردید توجهات را منحرف کنید اما نمی توانید از دست من فرار کنید:

1-شما برنامه آماده سازی تیم ملی را در اردوی ژانویه در دوبی بر هم زدی و تمام سازمان تیم ملی را از هم پاشیدی تا جایی که من تهدید به اخراج شدم.

2-با رفتار و عمل خود در پرسپولیس روحیه و همدلی تمامی کادر تیم ملی را از بین بردید.

3-شما به صورت مستقیم در ساختمان پک و ایفمارک دخالت کردید وقتی برای دفاع از هومن افاضلی و خانم هراتیان حاضر شدی مصاحبه هایی را انجام داده و عکسهای متفاوتی را بگیری.

4-شما به صورت مستقیم در مسائل آماده سازی و کیفیت زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال دخالت کردید.

5-شما در مسائل مرتبط به البسه جیووا دخالت کردی و کیفیت این لباسها را تحسین کردی و حتی خود باشگاه پرسپولیس یک ماه قراردادش را با جیووا لغو کرد.

6-شما با برنامه آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی 2018 با چند مصاحبه در برهه های مختلف مماشات داشتی.

7-به دفعات مختلف در رسانه ها در راستای تحقیر و دست کم گرفتن حضور بازیکنان و تمرین آنها یک روز در هفته با تیم ملی مصاحبه انجام دادی و تلاش داشتی تجربه مربیگری من را زیر سوال ببرید.

8- بله حق با شماست. مممنونم که منشا را به من یادآوری کردی و الان از این فرصت می خواهم استفاده کنم که راجع به " آدام همتی" یادآوری کنم که با تخصص شما به تیم اضافه شد؛ بازیکنی که مثل بازیکنان اوکراینی هیچ دقیقه یا دقایق بسیار اندکی بازی کرد و این نشان دهنده کیفیت تصمیمات فنی شماست که با این تصمیمهای شما هزاران یا میلیونها دلار را از بین بردی.

9-شما با صحبتهای تمسخرآمیز و سم گونه خود سعی بر تحسین بازیکنان لیگ داشتی و به عمد فراموش کردی که مهدی طارمی را تحسین کنی؛ بازیکنی که مجبور به دروغ گویی شد و فیفا او را جریمه کرد و او بعدا مجبور به ترک ایران شد. همینطور هیچ صحبتی راجع به بازیکنانی مثل رامین رضاییان، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، میلاد محمدی و سعید عزت اللهی انجام ندادی به خاطر اینکه از قصد به دنبال تفرقه در تیم ملی فوق العاده ایران هستی.

10-برای امروز جهت یادآوری عرض می کنم که برای شما 10 سال طول کشید که بعد از جام جهانی 2006 پا به کشور بی نظیر ایران بگذاری. به خاطر اینکه بعد از جام جهانی 2006 شما شجاعت یا وجاهت لازم برای نشان دادن صورتتان در ایران و قبول مسوولیت برای عملکردتان دوشادوش بازیکنانتان را نداشتید و آنها تنها و بدون حضور شما از جام جهانی برگشتند و شما به خاطر دارید که بعضی از بازیکنان مجبور شدند به صورت مخفیانه از فرودگاه خارج شوند. همینطور باید یادآوری کنم که وقتی شما سرمربی الاتفاق عربستان بودید حتی جسارت لازم برای بازگشت به ایران را نداشتی و با ایجاد بهانه به ایران نیامدی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مصاحبه پرسپولیس شهروند جهان کریستیانو رونالدو فوتبال ایران زمین باشگاه پرسپولیس جام جهانی رسانه بازی دلار فیفا فرودگاه عربستان پرسپولیس کی روش برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا دیشب از والنسیا میزبانی کرد. بارسا این بازی را به خوبی آغاز کرده بود و روی جریان بازی کنترل مناسبی داشت تا اینکه در دقیقه 22 توسط فرمین لوپز به گل رسید.

شادی بارسا برای این گل خیلی کم بود، چراکه در دقیقه 27 گل تساوی والنسیا روی یک اشتباه عجیب از سمت مارک آندره تراشتگن به ثمر رسید.

مدافعان بارسا روی حمله تیمی که از زمین خودی شروع شده بود به سمت جلو حرکت کرده بودند که توپ در میانه میدان لو رفت. بازیکنان والنسیا توپ را به زمین حریف فرستادند و بازیکنان بارسا که اعتقاد داشتند مهاجم حریف در آفساید حضور داشته، برای مهار آن تلاش خاصی نکردند. به همین دلیل رونالد آرائوخو با مکث زیاد به دنبال هوگو دورو رفت. شماره 9 والنسیا هنوز به توپ نرسیده بود و تراشتگن زودتر از او از دروازه خارج شد تا توپ را مهار کند. اشتباه بزرگ او در همین لحظه رخ داد. این دروازه‌بان آلمانی سعی کرد به سبکی که تقریبا از مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، دیده می‌شود با مهارت توپ را با آرامی از بالای سر مهاجم والنسیا عبور بدهد که در این امر ناکام ماند.

تراشتگن خوش شانس بود که لواندوفسکی جور او را با زدن سه گل کشید و اجازه نداد بارسا با این اشتباه امتیاز از دست بدهد.

هوگو دورو که به خوبی از اشتباه گلر آلمانی استفاده کرد، بعدا به سمت او رفت و در حرکتی جوانمردانه با تراشتگن دست داد تا به او روحیه بدهد.

دورو در پایان بازی نیز گفت: «نمی‌دانم تراشتگن چند سال بود در بازی با پا اشتباه نکرده بود و نمی‌دانم چقدر طول خواهد کشید تا چنین اشتباهی تکرار شود. همه ما انسانیم و اشتباه می‌کنیم. خود من سال خوبی نداشته‌ام و فرصت‌های خوب زیادی را هدر داده‌ام. تراشتگن یک گلر استثنایی است و هرگز در هیچ جنجالی نبوده و انسانی فروتن است. حرکت بعد از گل من در مورد تراشتگن حرکتی بود که دوست دارم بعد از اشتباه خودم، کسی در قبال من انجام دهد. انصاف نبود بخواهم ژستی تحقیرآمیز از خودم نشان دهم.»

دیگر خبرها

  • #من_هم _یک_پروفسور_هستم
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • آخرین ساعات زندگی افلاطون فاش شد: افلاطون در آخرین ساعات زندگی‌اش چه می‌کرد؟!
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز