Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@15:23:09 GMT

پرطرفدارترین برندهای کفش کتانی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۲۷۴۸

پرطرفدارترین برندهای کفش کتانی

در حال حاضر، اسنیکر‌ها مشهورترین کفش‌های موجود در بازار هستند. دیگر نه تنها در باشگاه‌های ورزشی یا زمین تنیس، بلکه مردم در بیشتر مواقع و برای هر موقعیتی کفش‌های اسپورت به پا می‌کنند، به همین دلیل برند‌های مختلف تمام تلاش شان را می‌کنند تا هر چه بیشتر طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کنند. اما از میا تمام آن‌ها کدامشان موفق ترند؟ اگر دوست دارید بدانید که بهترین برند‌های اسنیکر در جهان کدامند، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
الکساندر مک کوئین- Alexander McQueen

الکساندر مک کوئین یکی از مستعدترین و تاثیرگذارترین طراحان مد جهان به شمار می‌رفت که بسیاری از مدسازان موفق امروز از رهروان راه او به شمار می‌روند. پرطرفدارترین برند‌های کفش کتانی کفش‌هایی که توسط او طراحی شده اند، سبک مخصوص به خود را دارند که دل هر فردی را می‌برند (dot)

برند بالنسیاگا- Balenciaga

برند بالنسیاگا در سال ۱۹۱۹ توسط کریستوبال بالنسیاگا طراح اسپانیایی متولد باسک تاسیس شد. اسنیکر‌های زنانه و مردانه این برند لوکس در زمانی اندک تبدیل به یکی از محبوب‌ترین برند‌های کفش در جهان شدند.

کامن پراجکت-Common Projects

اسنیکر‌های این برند، به سبکی مینیمالیست و مدرن طراحی شده است. پرطرفدارترین برند‌های کفش کتانی رنگ‌های مدرن در کنار طرح‌های ساده طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است (dot)

فندی- Fendi

برند ایتالیایی فندی، کفش‌های خود را با سبکی متفاوت روانه بازار کرده است. این برند لوکس که به اکسسوری‌های به روز و طرح‌های متنوع و هنری خود شهرت دارد، در طراحی اسنیکر‌های خود نیز از رنگ‌های مختلف و تزیینات گوناگونی مانند گل یا چشم‌های کارتونی، استفاده کرده است (dot)



کتونی نایک- Nike

فهرست برترین اسنیکر‌های جهان بدون نام برند نایک کامل نمی‌شود. اسنیکر‌های نایک را در هر کجای جهان که باشید، تشخیص خواهید داد. فرقی نمی‌کند که به دنبال کفشی برای ورزش خود باشید یا کفشی برای مصرف روزانه، نایک همیشه نیاز‌های شما را برطرف خواهد کرد (dot)

راف سیمونز- Raf Simons

اسنیکر‌های برند راف سیمونز، که با شرکت آدیداس نیز همکاری می‌کرد، طراحی نوستالژی دارد. از مدل بند آن گرفته تا چرم به کار رفته در آن، سبک این کفش سبکی سنتی است؛ بنابراین اگر ثبات را دوست دارید و به دنبال بروزترین مد‌های سال نیستید، این کفش گزینه خوبی برایتان خواهد بود.


پرادا- Prada

برند پرادا نه تنها برای خانم‌ها بلکه میان آقایان نیز محبوب است. پرطرفدارترین برند‌های کفش کتانی زیبایی شناسی این برند لوکس به مجموعه کفش‌های آن نیز منتقل و در نهایت کفشی تولید شده که با طرح‌های خاص خود، در صنعت مد از دیگر رقبا پیشی گرفته است (dot)


پوما- Puma

پوما نیز یکی دیگر از برند‌های برتر جهان است که محصولات آن را در بیش از ۱۲۰ کشور می‌توان تهیه کرد. با پوشیدن اسنیکر‌های پوما نه تنها از کیفیت و راحتی آن در طول رقابت‌های سخت ورزشی مطمئن خواهید بود بلکه به زیبایی آن در پاهایتان نیز شک نخواهید کرد. پرطرفدارترین برند‌های کفش کتانی اگر به دنبال کفشی که سبکی خیابانی دارد هستید، از برند «Puma’s Fenty» که متعلق به خواننده مشهور، ریحانا، است نیز دیدن کنید


پل اسمیت- Paul Smith

بی شک با به پا کردن کفش‌های پل اسمیت، هر ثانیه از این برند لوکس قدردانی خواهید کرد. شما می‌توانید آن‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع خریداری کنید

سن لوران Saint Laurent-

ایو سن لوران طراح لباس بنام فرانسوی بود که کارهایش، تأثیر به سزایی در صنعت مد لباس در نیمه دوم قرن بیستم برجای گذاشت. از اسنیکر‌های ساده آن گرفته تا اسنیکر‌هایی به رنگ‌های جیغ و طرح‌های متنوع.


والنتینو- Valentino

برند محبوب والنتینو با هر سلیقه‌ای سازگار است از این رو که هم طرح‌های ساده و مینیمالیست دارد و هم با طرح‌های پروانه‌ای یا ارتشی، ستاره‌ای و … دل آن‌ها که عاشق تنوع هستند را برده است

محبوب‌ترین برند‌های کتانی در بین مردم

در حال حاضر، اسنیکر‌ها مشهورترین کفش‌های موجود در بازار هستند. دیگر نه تنها در باشگاه‌های ورزشی یا زمین تنیس، بلکه مردم در بیشتر مواقع و برای هر موقعیتی کفش‌های اسپورت به پا می‌کنند، به همین دلیل برند‌های مختلف تمام تلاش شان را می‌کنند تا هر چه بیشتر طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کنند.

منبع: ایده ال

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه کفش کتانی کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود

ایسنا/فارس معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: فارس، مهد و مادر صنایع‌دستی و برندی جهانی در این عرصه محسوب می‌شود و از این‌رو عنوان شهر جهانی صنایع‌دستی به کلان‌شهر شیراز اعطا شده است و امیدوارم شیراز قیمومیت خود را در عرصه جهانی نیز حفظ کند.

مریم جلالی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در حاشیه رونمایی از سند راهبردی و چشم‌انداز صنایع‌دستی استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو با بیان اینکه شیراز و فارس برندی جهانی در عرصه صنایع‌دستی محسوب می‌شود، افزود: زمینه‌سازی این برند به دست هنرمندان این دیار رقم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه فارس مرجعیت خود را در عرصه صنایع‌دستی کشور و جهان اثبات کند، گفت: تولید کالاهای کاربردی، بسته‌بندی فاخر و قصه محوری صنایع‌دستی می‌تواند زمینه‌سازی این مرجعیت را فراهم کند.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: بر اساس شعار «پیوند نسلی، پاسداشت هویت در پهنه جهانی»، امیدواریم که دیار بزرگ فارس، نام‌آوران هنر ایرانی و هنرهای سنتی باشد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه نسل جدید با همراهی پیشکسوتان وارد عرصه تولیدات صنایع‌دستی شده‌اند، عنوان کرد: این پیوند نسلی کمک می‌کند تا هویت ما ماندگار بماند و بنده مدیون پاسداشت چنین هویتی هستم و امید است در عرصه جهانی هم موفق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود