Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کیا در گفت و گو با خبرنگار صداوسیما در چالوس اظهار داشت: ساعت 15 امروز بر اثر تصادف دو موتور سیکلت در منطقه خط 8 چالوس مصدومان آن که یکی آقای فخیم زاده بود به این بیمارستان منتقل شد.
وی ادامه داد: فخیم زاده که نفر دوم سوار بر موتور سیکلت بود به شدت از ناحیه سر و گردن آسیب دید و در زمان انتقال به بیمارستان از نظر تنفس دچار مشکل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بیمارستان طالقانی چالوس بیان داشت: بلافاصله بعد از انتقال ایشان به بیمارستان یک تیم پزشکی متشکل از 7 متخصص اعم از متخصص تب اورژانس، متخصص بیهوشی، متخصص جراح عمومی، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص مغز و اعصاب، متخصص داخلی و متخصص قلب بودند کار پزشکی خود را آغاز کردند و در حال حاضر بیمار به دستگاه وصل است.
وی گفت: در زمان انتقال بیمار به بیمارستان تورم شدید از ناحیه سر و صورت داشت و بعد از اینکه مشکل تنفسی شدید پیدا کرده بود لوله تراشی کردند و به دستگاه کمک تنفسی وصل شده است.
دکتر کیا گفت: در حال حاضر منتظر هستیم تا با یکی از بیمارستانهای تهران برای اعزام بیمار هماهنگی شود. 
گفتنی است؛ فخیم زاده با موتور سیکلت در حال انتخاب موقعیت مکانی برای پروژه فیلمبرداری بود که با موتورسیکلت دیگر تصادف می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فخیم زاده چالوس تصادف بیمارستان چالوس موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899073

دیگر خبرها

  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد