Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:02:19 GMT

طرز تهیه ذرت آب پز با سس کره‌ای

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۳۴۲۱

طرز تهیه ذرت آب پز با سس کره‌ای

 در این مطلب براتون طرز تهیه یه ذرت آب پز با یه سس فوق العاده لذیذ رو میذارم که میتونه حکم یه عصرونه بهاری خوشمزه یا یه شام سبک و سریع رو داشته باشه …. امیدوارم تهیه اش کنین و از مزه اش لذت ببرین.  
مواد لازم:

۲ عدد ذرت
۳ قاشق غذاخوری پر خامه
۲۰ گرم کره
۱ قاشق چایخوری سیر رنده شده
۱ قاشق چایخوری پودر پاپریکا
۱/۲ قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز
۱ الی دو قاشق غذاخوری آبلیمو تازه
۱ الی ۲ قاشق جعفری خورد شده
نمک به مقدار لازم

طرز تهیه ذرت آب پز با سس کره‌ای

مراحل تهیه:

ابتدا باید پوست ذرت هامون رو کنده و تمیزشون کنیم و بعد سر و تهشون رو هم با چاقو ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا داخل قابلمه به مقدار کافی آب میریزیم و اجازه میدیم تا جوش بیاد و بعد ذرت هارو داخل آب جوش میذاریم.
حدود ۱۰ لی ۱۵ دقیقه بعد ذرت‌ها میپزن.
تا ذرت در حال پختنه سس رو تهیه میکنیم به این صورت که کره رو داخل یه قابلمه کوچیک میریزیم و اجازه میدیم تا با حرارت ملایم آب بشه. همین که کره آب شد خامه رو اضافه میکنیم.
در این مرحله باید سرعت عمل داشته باشبم و خامه و کره رو با هم مخلوط کنیم همین که با هم مخلوط شدن شعله رو خاموش کنیم اصلا احتیاجی به داغ شدن یا جوشیدن خامه نیست. حالا فلفل، پاپریکا، نمک و سیر رو اضافه میکنیم.
موادو با هم مخلوط کرده و بعد ابتدا یک قاشق آبلیمو ریخته و ترشی سس رو تست میکنیم و در صورتی که دوست داشتیم یک قاشق دیگه هم میریزیم. حتما از لیمو ترش تازه استفاده کنین.
در نهایت جعفری خورد شده رو هم اضافه میکنیم.
حالا سس ما حاضره.
حالا ذرت‌های پخته رو هم از آب درمیاریم و همراه سس خوشمزه مون سروشون میکنیم نوش جان. منبع: دونفره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه آشپزی ذرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از رئال مادرید جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا بتواند بازی در لیگ برتر و ترکیب این تیم را هم در طول دوران فوتبالش تجربه کند. 

او در فصل اول یکی از ستاره‌های بی چون و چرای این تیم بود و نقش مهم و موثری را در موفقیت آنها ایفا کرد. همین موضوع تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت و بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان تصمیم یونایتد برای جذب او را تحسین کردند. 

اما شرایط به این شکل پیش نرفت و این ستاره برزیلی نتوانسته است در این فصل حتی ذره‌ای از درخشش فصل قبل را تکرار کند و یکی از دلایل این اتفاق مصدومیت‌های متعددی بوده که گریبان او را گرفته و کار را برایش بسیار سخت و دشوار کرده است. 

حالا سرمربی تیم ملی برزیل تایید کرد که کاسمیرو به دلیل مصدومیت قادر به حضور در اردوی این تیم در وقفه دیدارهای ملی پیش رو هم نیست:« از فهرست اولیه 50 نفره که داشتیم، حالا 13 بازیکن به دلیل مصدومیت در باشگاه‌هایشان خط خورده‌اند. 

متاسفانه، ما کاسمیرو را از دست دادیم. په‌په از پورتو که در پست مهاجم به میدان می‌رفت و حالا در نقش هافبک هم بازی می‌کند به جای کاسمیرو به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شده است.»

دیگر خبرها

  • حزباوی دیگر از ایران نمی‌رود!(عکس)
  • طرز تهیه کیک ساده برای افطار + فیلم
  • تراکتور با خمس پیشرفت کرد
  • ترکیب پرسپولیس و پیکان اعلام شد
  • بایرن مونیخ در پی تمدید زود هنگام قرارداد جمال موسیالا
  • (ویدیو) کنایه داریوش ارجمند به علی کریمی؛ حالا که رفتی آن طرف مرز چه شدی؟!
  • کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل
  • فلسفه قاشق زنی در نوروز + فیلم
  • طرز تهیه لذیذترین کاپ کیک‌ هویج و دارچین + فیلم
  • تصویری از جشن تولد 29 سالگی محمدحسین کنعانی زادگان