Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی کشتی در نهایت مجبور شدند برای دریافت جایزه های خود به رییس جمهوری نامه بزنند.

به گزارش تابناک ورزشی، جمعی از مربیان و کشتی گیران تیم های ملی با ارسال نامه ای به دکتر روحانی رییس محترم جمهور از ایشان خواستند دستور فرمایند مابه التفاوت جوایز قهرمانان تیم های ملی کشتی از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه ارسالی به شرح زیر است: 

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر حسن روحانی
رییس محترم جمهور
با سلام و احترام،
همانطور که مستحضرید، مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش کشور در سال های ۹۵ و ۹۶ روز اول خرددماه سال جاری با حضور جنابعالی برگزار شد. در این مراسم برخلاف اکثر سال های گذشته که مطابق ضوابط، “سکه “ بعنوان پاداش سالانه به قهرمانان ملی اختصاص می یافت، متاسفانه حواله کلی دریافت سکه برای تمامی قهرمانان هر رشته، به فدراسیون های ورزشی داده شد. خلاصه کلام مبلغ دریافت پاداش مذکور را وزارت ورزش یک هفته پس از دادن حواله مورد نظر، یعنی هشتم خرداد ماه، به حساب فدراسیون کشتی واریز کرد و مسئولان ذیربط در فدراسیون هم روز نهم خرداد ماه حواله و پول واریزی وزارت را به بانک مرکزی بردند، اما بانک مرکزی گفت سکه گران شده است و یک میلیارد تومان بدلیل تغییر قیمت، کسری مبلغ دارید.

متاسفانه علی رغم پیگیری های مکرر قهرمانان و مربیان تیم های ملی، مسئولان وزارت ورزش و جوانان حاضر به پرداخت ما به التفاوت پاداش حدود ۳۰۰ قهرمان ملی کشتی و مربیان تیم های ملی نشده اند. آقای رییس جمهور، تاوان اشتباه وزارت ورزش که در این بازار بهم ریخته قیمت سکه، بجای اجرای قانون و دادن سکه قهرمانان، حواله آن را پرداخت کرده است را که ما نباید بدهیم...
این " پاداش" که سر و ته آن را نیز زده اند و با دو سال تاخیر هم داده شد، برای قهرمانان ورزش هایی مانند کشتی، وزنه برداری، تکواندو، ووشو، شمشیربازی، کاراته، و....."پاداش" نیست، تنها منبع مالی تامین "مایحتاج" زندگی آن ها و بعضا خانواده ی آن هاست ..... این قهرمانان مدال آور در دنیا، از قشر محروم و و کم درآمد جامعه هستند..." ما" خود خود "مردم" هستیم...

آنقدر که ما متوجه شده ایم این موضوع ربطی هم به بی پولی دولت ندارد، چون از یک جیب ( وزارت ورزش) برمی دارد و در جیب دیگر( بانک مرکزی) می گذارد... جناب آقای دکتر روحانی، لطفاً تدبیر بفرمایید. آقایان حرف ما را متوجه نمی شوند. این پاداش " نان" ما و خانواده های ماست... لطفا اجازه ندهید در فاصله کمتر از دو ماه تا بازی های آسیایی "جاکارتا " و در حال انجام تمرینات سخت و کشنده برای افتخارآفرینی برای مردم ایران عزیز، ذهن قهرمانان تیم های ملی که تمام محل درآمد سالانه شان ، از این جوایز است، بیش از این درگیر مسایل حاشیه ای شود. لطفاً به مسئولان مربوطه بفرمایید، حق قانونی قهرمانان تیم های ملی را بدهند و مسئله ما را حل کنند.

فقط بعنوان مثال می گوییم، روا نیست یکی از میان "ما" ، که نامش "حسن یزدانی" است، قهرمان المپیک در سال ۹۵ و بهترین کشتی گیر دنیا در سال ۹۶ است، روستازاده و روستانشین است؛ بعد از دو‌سال تاخیر ، تنها منبع درآمدی سالانه خود را دریافت کند اما بدلیل اشتباه مسئولان ورزش در این بازار آشفته قیمت ها، بجای «سکه» حدود سه میلیون تومان ، حواله آن را به قیمت حدود یک میلیون هشتصدهزار تومان دریافت کند. در واقع بخاطر این اشتباه کمی کمتر از نیمی از جوایز خود را از دست بدهد. جناب آقای رییس جمهور ، لطفا تدبیری عاجل بفرمایید تا جوائزی که از دست شما گرفته ایم واقعی باشد. 

اسامی برخی نفراتی که نامه فوق را امضاء کرده اند به شرح زیر است:

محمد طلایی: قهرمان سابق جهان و مربی تیم ملی کشتی آزاد
علی اشکانی: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی
اکبر دودانگه: مربی تیم ملی کشتی آزاد
حسن یزدانی: دارنده مدال طلای المپیک و مدال های طلا و نقره جهان
حسن رحیمی: دارنده مدال برنز المپیک و مدال های طلا و برنز جهان
کمیل قاسمی: دارنده مدال های نقره و برنز المپیک و مدال نقره جهان
حسین نوری: دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا
محمدعلی گرایی: دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا
عزت اله اکبری: دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا
مصطفی حسین خانی: دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا
پرویز هادی: قهرمان آسیا
علیرضا کریمی: دارنده مدال طلای جوانان جهان و قهرمان آسیا
محمدجواد ابراهیمی: دارنده مدال طلای جوانن جهان و قهرمان آسیا
بهنام مهدی زاده: قهرمان آسیا
رامین طاهری: قهرمان آسیا
احمد بذری: دارنده مدال نقره و برنز جوانان جهان
رضا اطری: دارنده مدال برنز آسیا
یونس امامی: دارنده مدال برنز جوانان و امیدهای جهان

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت جاده ابریشم که یکی از تورنمنت‌های قدیمی و مطرح جهان است از روز یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شد و عصر امروز پنجشنبه با برگزاری مبارزات نهایی اوزان مختلف به پایان رسید. تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافت که در نهایت به دو مدال نقره و دو برنز رسید‌.

*در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی رفت که نتوانست حریف را شکست دهد و نقره گرفت.

*در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزنانی از قرقیزستان و جمهوری آذربایجان را از پیش‌رو‌ برداشته بود در مبارزه پایانی با "الکساندر زیریانوف" از روسیه روبه‌رو شد و با وجود ارائه مبارزه‌ای‌ نزدیک، با رای داوران بازنده شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

پیش از این مصطفی ریگی در وزن ۵۴ کیلوگرم و کسری طهماسبی در وزن ۷۱ کیلوگرم، به  مدال برنز رسیدند. باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسورهای ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه‌ در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان
  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • سال اولین ها
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر