Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، افشین خوشگوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان امروز، ششم خردادماه در آیین اختتامیه طرح ماد که در کانون شهید مطهری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: طرح ماد اقدامی مشارکتی بین آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی بود که برای دومین سال اجرای خود را در استان کردستان پشت سر گذاشت و هدفی که ما در این طرح دنبال می‌کنیم توانمندسازی دانش‌آموزان در مقابل آسیب های اجتماعی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آسیب‌های اجتماعی به عنوان موضوع روز جامعه ما دارای تنوع، تکثر و تعدد زیادی است که تمام افراد و گروه‌های سنی جامعه را در بر می گیرد و مختص هیچ قشر و جامعه خاصی نیست و همه در معرض این آسیب‌های هستیم.
خوشگوار بیان کرد: ما در اداره کل آموزش و پرورش استان سعی کرده‌ایم از توانمندی‌های درون و برون سازمانی خود استفاده کنیم و حجم این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم و یکی از راهکارهای ما در تحقق این مهم اجرای طرح « ماد » بود که در آن از پتانسیل خود دانش‌آموزان در شناسایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی بهره‌گیری شد و با استفاده از مشارکت گروهی و کارتیمی گام های مهمی در این زمینه برداشته شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: طرح ماد در چهار شهرستان شامل : نواحی یک و دو سنندج ، دهگلان و قروه به صورت پایلوت اجرا شده است که در مجموع 30 مدرسه،60 کلاس و 1800 دانش آموز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند که آموزش آنان را 30 نفر از دبیران دروس مطالعات اجتماعی و تفکر و سبک زندگی برعهده داشته اند .
یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس ازمدیران و دانش‌آموزان برتر تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی طرح ماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش فسا گفت: در این نمایشگاه در قالب ۳۵ غرفه،  ۶۰۰ طرح ابداعی دانش آموزی و دست ساخته‌های دانش آموزان ۷۰ آموزشگاه به نمایش گذاشته شد.
ذوالقدر افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه شناسایی خلاقیت‌های دانش آموزی و معرفی دست سازه‌ها، ایده‌ها و توسعه فرهنگ پژوهش بین دانش آموزان دوره ابتدایی در زمینه علوم تجربی و اجتماعی است.
معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش فسا گفت: برپایی نمایشگاهی از آداب و رسوم، صنایع دستی و غذا‌های محلی فسا در قالب طرح بوم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
شهرستان فسا در جنوب شرق فارس و در فاصله ۱۳۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • تکالیف مهارت محور جایگزین پیک نوروزی دانش‌آموزان می‌شود
  • آموزش‌وپرورش برای ترک تحصیل دانش‌آموزان برنامه مدون ارائه دهد
  • ایجاد ایمان و امید در دانش آموزان اعتمادسازی می‌خواهد
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • فعالیت‌های بدنی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت