Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@17:51:15 GMT

اولین مجری زن در ورزشگاه آزادی را بشناسید / عکس

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۴۵۴۲

اولین مجری زن در ورزشگاه آزادی را بشناسید / عکس

رکنا: نیلوفر امینی‌فر به اولین مجری زنی تبدیل شد که در ورزشگاه آزادی اجرا کرد.

این مجری در روز مسابقه تیم ملی ایران و پرتغال که زنان ایرانی برای دومین بار پس از انقلاب وارد ورزشگاه آزادی Freedom شدند، اجرای برنامه را به عهده داشت.

او با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:

"سلاااااام صبح از خواب بیدار بشی وببینی کلی تبریک داری اونم در مدلای مختلف اینکه نیلوفر بهت افتخار می کنیم خدایی خودمم فکر نمی کردم اینهمه مهم باش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور که حتی ساعت دو بعد از نیمه شب تماس داشته باشم که نیلوفر همه ی خبرگزاری ها عکستو گذاشتن که اولینیو اینا نمی دونم الان چقدر باید خرسند باشم ولی ای کاش این حضورها به این شدت دست نیافتنی نبود....!!! زنها هم در کنار اقایون از همه مهمتر خانواده ی ایرانی حق شادی های مشترک دارن..... بگذریم از همه ی دوستانم رفقای خاصم چه دور چه نزدیک هنرمند Artist پزشک متخصص

معلم بازیگر Actor خونه دار بچه دار همه همهههه وهمه تشکر می کنم بابت اینهمه تبریک واینهمه شادباش برای روز تولدم نمی دونید چقدر ذوق کردم من یک تیر ماهی واقعی هستم حتی الان که تایپ می کنم تپش قلب Heart دارم برای اینهمه عشقی که به قلبم از دیشب نشوندین خدایا صدامو می شنویییی الهی دل همه ی دوستای عزیز من وهمه ی مردم پاک ومهربون وعاشق سرزمینم همیشه شاد باشه پابرجا باشید یا علی"

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

61 سال زندان برای داماد که برای ماه عسل با زن سومش به مشهد رفته بود! + عکس

قتل لیلای 30 ساله پشت شمشاد های اتوبان حکیم +عکس و فیلم

کودک زیر چرخ های یک خودرو جان داد!/ مادر این بچه فقط تماشا می کرد! +فیلم

فوری / 4 پلیس ایلامی در سرقت آثار باستانی دستگیر شدند!

این دختر 9 سال توسط پدرش مورد آزار بود! / شب ها با گریه می خوابیدم!

این مرد 31 ساله 38 هزار و 250 سکه خریده است !

پاهای کوتاه و بلند زن مطلقه او را به قهقرا برد! + عکس

لحظه وحشتناک غرق شدن 2 مرد در رودخانه / همه تماشا کردند! + فیلم

شهادت3 بسیجی همزمان با بازی ایران و پرتغال + جزییات

زنی شوهر چشم چرانش را نیمه شب با چاقو عقیم کرد! + عکس

مهشید و ناهید مخالف اعدام 2 مرد بی حیا بودند! / در پراید چه گذشت؟

پایین تنه رویا را سوزاندند و با چوب زدند!

2 مرد ایرانی: در زندان تایلند سوسک و موش مُرده می خوردیم!+ عکس

زن خائن باید در دیوانه خانه کار کند! / عجیب ترین مجازات !

جزییات قتل زن تهرانی در حمام خانه + عکس و گفتگو با قاتل

زن خائن مرد کرمانی را برای قتل شوهرش به شمال کشاند!

پای یک دختر در میان بود! / زاویه ای جدید از قتل در پایتخت + عکس

میلیاردی ترین پرونده طلاق در تهران! + جزییات تلخ

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت آزادی Freedom هنرمند Artist بازیگر Actor قلب Heart ورزشگاه آزادی عکس تهران مجری مجری زن عکس زن ایران حوادث شهروند دختر مرد جوان فیلم قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا در بیانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی آمده است: «با ادامه‌ نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهادها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک»(آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده‌خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده‌ و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیروهای امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صدها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آن‌ها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مسئله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیروهای ساحت میدانی جبهه خود را مشخص  و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده‌اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیروهای منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور