Web Analytics Made Easy - Statcounter

من خیلی با این کار‌ها موافق نیستم. فکر نمی‌کنم خیلی بتواند  تاثیرات شناختی خوبی را هم ایجاد کند. این اقدامات عمدتا سوق پیدا میکند به کار‌های رسمی تشریفاتی. طبعا شناختی را که باید در ما ایجاد کند ایجاد نمی‌کند. معتقدم با شناخت شخصیت‌های خودمان کار‌های اصولی و اساسی کنیم. نه کار‌هایی که جنبه تشریفاتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس سیاسی فردا؛ جعفربرزگر: عباس سلیمی نمین در گفتگویی کوتاه پیرامون برگزاری مراسم شکرگذاری سلامت رهبرانقلاب این مساله را مذموم و ناشی از راحت طلبی دانست. متن این گفتگو را در ادامه می خوانید:

نظرتان در موردبرنامه شکرگزاری سلامتی رهبری چیست؟ آن را درست می‌دانید یا نه؟

من خیلی با این کار‌ها موافق نیستم. فکر نمی‌کنم خیلی بتواند  تاثیرات شناختی خوبی را هم ایجاد کند. این اقدامات عمدتا سوق پیدا میکند به کار‌های رسمی تشریفاتی. طبعا شناختی را که باید در ما ایجاد کند ایجاد نمی‌کند. معتقدم با شناخت شخصیت‌های خودمان کار‌های اصولی و اساسی کنیم. نه کار‌هایی که جنبه تشریفاتی دارد.

این برنامه‌ها بر مبنای چه تفکری است؟

راحت طلبی در انجام وظیفه. ما در قبال زحمات  و تلاش‌های شخصیت‌ها یک وظیفه‌ای داریم. گاهی وقت‌ها می‌آییم راحت طلبانه پیگیری می‌کنیم. طبیعتا باید قدران زحمات شخصیت‌هایی که جامعه را سکانداری می‌کنند و تلاششان باشبم نه این طور که خیلی کار هنرمندانه‌ای نیست و یک کار سهل طلبانه است.

برگزاری چنین مراسم هایی با توجه به اینکه الان مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند چه نگاهی در مردم ایجاد می‌کند؟

ربطی به مسائل اقتصادی ندارد. در هر شرایطی به نظر من ما باید یک کار‌های اصولی را در ارتباط با شناخت رهبری انجام دهیم. یک سری کار‌های مبنایی را انجام دهیم. چه شرایط اقتصادی عالی باشد و یا نباشد. فرقی نمی‌کند. به نظرم باید در هر شرایطی از این کار‌های تشریفاتی اجتناب کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Vlz

منبع: فردا

کلیدواژه: سلیمی نمین رهبری راحت طلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تجلیل از ورزشکاران با بیان اینکه ورزشکاران ما مایه افتخار استان آذربایجان شرقی هستند گفت: کشور ما امروز با روحیه ورزشکاری خود برای ایران اسلامی افتخار آفرین شده است.

 سردار عباس قلیزاده افزود: امام راحل فرمودند اگر ندا و روحیه ورزشکاری در این جامعه حاکم شود دشمنان قدرت عرض اندام نخواهند داشت.

 وی ادامه داد: اینکه ورزشکاران ما در میدان‌های ورزشی در مقابل ورزشکاران صهیونیستی به میدان نمی‌روند برای اینست که آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند لذا همه اینها برای ما افتخار است.

 فرمانده سپاه عاشورا افزود: روحیه ورزشکاری رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس برای ما پیروزی‌ها و افتخارات بسیاری فراهم کرد و نشان داد ملت ما در همه صحنه‌ها پیروز میدان هستند.

 سرهنگ حیدر پناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا هم با ارائه گزارشی گفت: در این مراسم از قهرمانان ورزشی نخبه، مربیان و پیشکسوتان بسیجی استان که در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ورزش و منش پهلوانی فعالیت دارند تجلیل شد.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهیدان صمد ملکی، حسین تیز قدم خطیبی، اسمعیل جمالی، محمد رضا باصر وتعدادی از مسئولان و همچنین جمعی از ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی