Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@05:26:05 GMT

پنالتی‌های از دست رفته رونالدو + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۵۳۴۶

پنالتی‌های از دست رفته رونالدو + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش پارس نیوز،  رونالدو در نخستین بازی ملی خود در تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۰۳ در برابر تیم ملی فوتبال قزاقستان بازی کرد. او در جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ پرتغال، دوگل برای تیم ملی خود به‌ثمر رساند. با گل او به هلند، پرتغال به مرحلهٔ پایانی راه‌یافت؛ اما در نهایت از یونان شکست‌خورد و نایب‌قهرمان شد. در همان سال، با تیم ملی خود در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۴ شرکت‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

     

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی تیم ملی فوتبال بازی تیم ملی پرتغال یونان تیم ملی المپیک بازی کریستیانو رونالدو نیمه نهایی هلند یونان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی با گل پنالتی به ترکیب پرسپولیس برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است که در یک بازی گره خورده، کنعانی گل اول بازی را زد‌.

حسین کنعانی که در بازی با فولاد با دریافت یک کارت زرد اشتباه از دربی محروم شده بود، در بازی با پیکان به ترکیب اصلی برگشت و بازهم از روی نقطه پنالتی گل زد.

او در روزی که گولسیانی نیمکت نشین است پنالتی‌زن اول پرسپولیس بود و جلوتر از ترابی توپ را برداشت تا دروازه محمد ناصری را باز کند.

کنعانی با یک مکث همیشگی، ضربه خود را زمینی و به سمت چپ خودش زد و گلر پیکان درحالی که جهت را نیز تشخیص داده بود نتوانست این ضربه را مهار کند‌.

کنعانی پیش‌تر در بازی با استقلال خوزستان و فولاد نیز از نقطه پنالتی گل زده بود تا نشان دهد مهارت زیادی در این زمینه دارد.

دیگر خبرها

  • برنامه عجیب تیم ملی پرتغال در غیاب رونالدو
  • کدام طارمی به تهران می‌آید؟
  • ایمان صادقی: دستمان جلوی پرسپولیس خالی بود
  • یزله کنعانی پیش چشم رضا عنایتی (عکس)
  • کنعانی با گل پنالتی به ترکیب پرسپولیس برگشت
  • تبعید طارمی به نیمکت؛ پورتو مهدی را تنبیه کرده؟!
  • شرایط بد مهدی طارمی در پورتو؛ ۱۳ بازی و فقط سه حضور در میدان
  • اقدام ناباورانه علیه مهدی طارمی در پرتغال
  • مهدی طارمی مغضوب سرمربی پورتو شد/ ۱۳ بازی و فقط سه حضور در میدان
  • علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا