Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:12:06 GMT

آخرین وضعیت آتش‌ سوزی پتروشیمی آبادان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۵۵۴۷

آخرین وضعیت آتش‌ سوزی پتروشیمی آبادان

به گزارش جماران؛ شفرماندار آبادان گفت: آتش در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان در آستانه خاموشی است و امیدواریم تا ساعاتی دیگر آتش به طور کامل مهار شود.

عزیزالله شهبازی  درباره آتش‌سوزی در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان اظهار کرد: با حضور همه واحدهای اطفای حریق در منطقه، آتش‌سوزی واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان در حال مهار شدن است و کارشناسان نیز با حضور در منطقه در حال بررسی علت آتش‌سوزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از مصدومیت شش نفر در این حادثه خبر داد و اظهار کرد: این حادثه شش مصدوم داشته که چهار نفر از این مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. دو مصدوم دیگر به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شده‌اند.

حاجی‌زاده افزود: بنا بر اعلام مرکز اورژانس، حال یکی از مصدومان منتقل شده به بیمارستان اهواز به دلیل شدت جراحت و سوختگی، وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به انتشار خبری درباره مفقود شدن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی آبادان اظهار کرد: فردی که در ابتدای وقوع این حادثه مفقود اعلام شده بود، خوشبختانه پیدا شده و حال وی مساعد است.

حاجی‌زاده ادامه داد: تیم‌های اطفای حریق همچنان در منطقه حضور دارند و در صورتی که آتش مجدداً شعله‌ور نشود، تا ساعاتی دیگر آتش در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان به صورت کامل خاموش خواهد شد.

عملیات اطفا در حال انجام است

واحد ۶۰۰ مجتمع پتروشیمی آبادان دچار حریق شد و عملیات اطفاء حریق در حال انجام است.

در نخستین دقایق بامداد پنجشنبه (۷ تیر) واحد ۶۰۰ مجتمع پتروشیمی آبادان دچار حریق شد.

در حل حاضر دود غلیظی در منطقه وجود دارد و اکیپ اطفاء حریق شهرداری آبادان و تیم‌های پزشکی وارد منطقه شده‌اند.

فرماندار آبادان در این‌باره گفت: آتش‌سوزی واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان در حال اطفا است. با مدیریتی که بلافاصله پس از آتش‌سوزی رخ داد، خوشبختانه حریق در حال مهار است.

عزیزالله شهبازی افزود: اکیپ‌های اطفاء حریق در منطقه در حال مهار آتش در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان هستند. هماهنگی‌هایی نیز صورت گرفته تا در صورت نیاز از شهرستان‌های اطراف نیروهای کمکی وارد منطقه شوند.

وی درباره مصدومان حادثه اظهار کرد: تاکنون سه مصدوم به صورت سرپایی درمان و برای معاینه کامل به بیمارستان منتقل شده‌اند اما ممکن است تعداد مصدومان بیشتر باشد.

شهبازی ادامه داد: اکیپ‌های اطفاء حریق در منطقه در حال تلاش هستند تا آتش‌سوزی در هرچه سریعتر مهار شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 پتروشیمی آبادان آتش سوزی در پتروشیمی آبادان آتش سوزی پتروشیمی آبادان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم، از تلاش‌های هلال احمر ، اورژانس و همه نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه ، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم ، با تشکیل جلسه ، برضرورت پیگیری ، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند