Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

چهاردهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد. در دیدار های  امروز تیم های ملی فوتبال آلمان -کره جنوبی و مکزیک و سوئد در گروه ششم رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که نتایج جالبی در آن ها رقم خورد.

مکزیک ۰ - سوئد ۳/سوئد با غلبه بر مکزیک راهی مرحله حذفی جام جهانی شد

تیم ملی فوتبال سوئد موفق شد با ارائه یک بازی خوب با 3 گل مکزیک را شکست دهد تا با 6 امتیاز و به لطف تفاضل گل به عنوان صدر نشین راهی مرحله بعد شود آلمان هم شانس آن را داشت تا با شکست کره جنوبی به مرحله بعدی برسد اما بازی خوب کره ای ها مانع این اتفاق شد و در نهایت ناباوری تیم ملی فوتبال آلمان با دریافت دو گل مقابل چشم بادامی ها شکست خورد تا قهرمان جام جهانی 2014 در همان دور مقدماتی از رقابت ها کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۲/خداحافظی ناباورانه ژرمن ها با جام جهانی

تیم ملی فوتبال آلمان امروز در حالی به مصاف کره جنوبی رفت که کمتر هواداری در جهان تصور می کرد این تیم مقابل چشم بادامی ها شکست بخورد. شاگردان لوو تنها به یک برد نیاز داشتند تا با توجه به نتیجه ای که در بازی سوئد و مکزیک رقم خورده بود راهی مرحله بعدی شوند اما با دو گل شکست خوردند تا یکی از بدترین عملکرد هایشان را به نمایش گذاشته باشند. 

 

سوئیس ۲ - ۲ کاستاریکا/بازگشت کاستاریکایی‌ها به خانه با یک امتیاز

تیم های ملی فوتبال کاستاریکا و سوئیس امروز در یکی از دیدار های گروه پنجم به مصاف یکدیگر رفتند . نماینده آمریکای مرکزی که در 2 دیدار گذشته اش شکست خورده بود تنها برای انجام یک بازی تشریفاتی  به میدان آمده بود . سوئیسی ها هم تنها به یک تساوی احتیاج داشتند تا راهی مرحله بعد شوند. در پایان دو تیمبه تساوی 2-2  رسیدند تا هم سوئیس با توجه به ناکامی صربستان راهی مرحله بعد شود و هم کاستاریکایی ها که شگفتی ساز جام جهانی قبل بودند بدون امتیاز روسیه را ترک نکنند. 

 

برزیل 2 - صربستان 0/سرگروهی سلسائو با قدرتنمایی مقابل صربها

شاگردان تیته موفق شدند در یک بازی تقریبا آسان مقابل صربستان با دو گل به برتری برسند تا به عنوان صدرنشین و با 7 امتیاز راهی مرحله حذفی رقابت های جام جهانی روسیه شوند. صرب ها هم با این نتیجه از جام جهانی کنار رفتند. 

 

 

انتهای پیام / 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم های ملی رقابت های مقدماتی جام جهانی سوئد مکزیک جام جهانی فوتبال بازی مکزیک آلمان کره جنوبی بازی تیم ملی فوتبال جام جهانی رقابت کره جنوبی فوتبال جهان سوئد صربستان روسیه صربستان رقابت های جام جهانی بازی روسیه کره جنوبی مقدماتی جام جهانی مکزیک پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

نتایج کمانداران کشورمان در دور حذفی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان؛ مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد.

محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه 7 بر یک شکست خورد.

مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.

یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا