Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: صحبت امروز آقای رئیس جمهور مثبت بود و ان‌شاءالله رفتار و تصمیمات آقای رئیس جمهور هم متناسب با صحبت مثبت امروزشان باشد قطعاً ما از ایشان حمایت می‌کنیم.

محمد دهقان نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های عصر امروز رئیس جمهور در جمع مدیران اجرایی کشور در ارتباط با بهره‌گیری از مشاوران و تغییر رویکرد در شرایط فعلی گفت: ما از صحبت‌های آقای رئیس جمهور حمایت می‌کنیم و ما نیز معتقدیم که باید وزرا از مشاوران و کارشناسان در حوزه‌های مختلف بهره بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانطور که ما پیش از این نیز عنوان کردیم از رویکرد دولت در بحث تولید و حمایت از این بخش حمایت می‌کنیم و در کنار دولت هستیم.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: آنچه در اینجا مورد تأکید است این است که صحبت‌های امروز آقای رئیس جمهور در تغییر رویکردها و استفاده از نیروهای کارآمد جنبه عملیاتی به خود بگیرد و افرادی که به عنوان مثال 7 میلیون و 300 هزار سکه تنها به 115 هزار نفر فروخته‌اند و به بیت‌المال صدمه زده‌اند کنار گذاشته شوند.

دهقان خاطرنشان کرد: این مسئله تحقق صحبت‌های رئیس جمهور مستلزم این است که افرادی که باعث شدند تا ارزش پول ملی این کشور به یک سوم کاهش یابد کنار بروند و افراد جدید و با انگیزه و خوش‌فکر و کارآمد جای آنها را بگیرد.

وی افزود: صحبت امروز آقای رئیس جمهور مثبت بود و ان‌شاءالله رفتار و تصمیمات آقای رئیس جمهور هم متناسب با صحبت مثبت امروزشان باشد قطعاً ما از ایشان حمایت می‌کنیم.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور نیازمند یک رویکرد نیز هست و افرادی که از خود ناکارآمدی نشان دادند نباید دیگر در دولت به کار خود ادامه دهند.

دهقان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال وقتی در دوران مسئولیت وزیری قیمت مسکن چند 10درصد افزایش پیدا می‌کند نباید این فرد در این اوضاع اقتصادی دیگر به کار ادامه دهد و ما نیازمند مدیران جدیدی هستیم که متناسب با این وضعیت بتوانند کار کنند.

وی افزود: مدیرانی که فقط اهل مصرف هستند و فقط مدیریت هزینه پول دارند و مدیریت تولید روت ندارند به درد این زمان نمی‌خورد.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: یکی از نمونه‌های استفاده از نیروی جوان و مزایای بهره‌مندی از نیروی جوان وزیر ارتباطات است که توانست در حوزه تلفن همراه جلوی رانت‌خواری‌ها و قاچاق را بگیرد. ما نیازمند نیروهای جوان و مبتکر هستیم که به شکر خدا در کشور از این نیروها زیاد داریم.

دهقان در پایان خاطرنشان کرد: امروز راه حل مشکلات کشور عقب‌نشینی نیست و بحمدالله امروز آقای رئیس جمهور هم گفتند که تنها راه مقاومت و ایستادگی است و راه‌های برون‌رفت از این وضعیت نیز روشن است. ما امروز انبوهی از جوانان را داریم که راه برون‌رفت از این وضعیت را پیدا کرده‌اند و این جوانان که راه‌حل برون رفت از این مشکلات را یافته‌اند برای تقویت تولید و اشتغال و برای جلوگیری کاهش ارزش پول ملی راه حل دارند باید در دولت جذب شوند و دولت از آنها استفاده کند و ما هم حتماً‌ از دولت در راستای تقویت اقتصاد کشور، رونق اقتصادی و عبور عزتمندانه از این فشارهای آمریکا حمایت خواهیم کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور نماینده مردم مجلس شورای اسلامی پول قیمت مسکن تلفن همراه قاچاق شکر مشکلات اشتغال اقتصاد رئیس جمهور شکر مجلس شورای اسلامی مشکلات نماینده مردم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین