Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال علاقه ای به حفظ مهاجم این تیم ندارد اما باشگاه نیز در کنار گذاشتن وی ناتوان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جابر انصاری یکی از نفراتی است که نامش در لیست مازاد شفر قرار گرفته با این حال فعلا بازیکن استقلال محسوب می شود.

انصاری یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و طبق قانون باشگاه نمی تواند مانع حضور او در تمرینات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینجاست که این بازیکن حدود ۷۰۰ میلیون تومان از فصل های گذشته طلبکار است و اگر بنا به فسخ قرارداد باشد باید تمام مبلغ فصل جدید را نیز دریافت کند که به این ترتیب کنار گذاشتن وی حدود یک و نیم میلیارد برای استقلال هزینه خواهد داشت.

ظاهرا مشتری جالب توجهی نیز برای این مهاجم وجود ندارد و بعید نیست باشگاه مجبور به حفظ وی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران تیم فوتبال استقلال جابر انصاری سرمربی استقلال لیست مازاد شفر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دستگاه حفر تونل (TBM) چگونه کار می‌کند؟

تین نیوز

دستگاه حفاری تونل  (به انگلیسی: Tunnel Boring Machine) یا  تی بی ام  (TBM) دستگاهی است که برای حفاری تونلها از آن استفاده می گردد. این دستگاه با استفاده از یک سطح مقطع مدور، قادر است در قشرهای خاکی و سنگی زمین حفاری کند. این نوع از ماشین آلات توانایی ایجاد حفره در هر نوع زمینی، از سنگ سخت گرفته تا ماسه را دارد.

قطر تونل هایی که این دستگاه ایجاد می کند در محدوده یک متر (با استفاده از میکرو-تی بی ام ها) تا نزدیکی ۱۶ متر (تی بی ام های امروزی) قرار دارند. برای کندن تونل هایی که کم تر از یک متر قطر دارند، به طور معمول، به جای استفاده از تی بی ام ها، از روش ساخت وساز بدون گودال یا حفاری افقی استفاده می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ویکیپدیا، دستگاه های حفاری تونل، به عنوان جایگزینی برای روش های حفاری و انفجار صخره ها و کندن زمین با دست مورد استفاده قرار می گیرد. تی بی ام ها مزایایی همچون کاهش تعرض به زمین های مجاور و ایجاد دیوارهای نرم در تونل را دارند.

این دستگاه به صورت قابل توجهی هزینه استرکشی تونل را کاهش می دهد که خود این باعث شده برای استفاده در مناطق به شدت شهرنشین مناسب باشند. ایراد عمده این دستگاه قیمت بالای آن است.

تی بی ام ها برای استفاده در ساخت وسازها گران قیمت بوده و آن ها را به سختی می توان جابجا کرد. هرچند با وجود طویل بودن تونل های مدرن، هزینه استفاده از دستگاه های حفاری تونل، در مقابل روش های سنتی حفر و انفجار به مراتب پایین تر است. به همین دلیل تونل سازی با دستگاه های تی بی ام در یک پروژهٔ کوتاه تأثیر بیشتری دارد.

حجم ویدیو: 2.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شیفتگانِ آن عارفِ عاشق/ ایرانیان زیادی مرید و دلبسته امام صادق بودند، از عطار و بایزید بسطامی تا جابر ابن حیان
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • فیلم| دستگاه حفر تونل (TBM) چگونه کار می‌کند؟
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد