Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: معمای گم شدن پسر 12 ساله زنجانی پس از 5 روز با پیدا شدن جسد تکه تکه شده اش سناریوی یک پرونده جنایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار داد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ظهر جمعه نخستین روز تیرماه امسال پسر بچه 12 ساله ای به نام ابوالفضل هاشمی برای بازی از خانه شان در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناپدید شدن این پسربچه کافی بود تا خانواده اش که نگران سرنوشت او شده بودند در تماس با پلیس Police برای پیدا کردن فرزندشان درخواست کمک کنند.
تلاش ماموران پلیس ادامه داشت اما ردی از ابوالفضل به دست نیامد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان برای افشاگری از راز این گم شدن پسربچه وارد عمل شوند.
یکی از بستگان ابوالفضل در تماس با خبرنگار جنایی رکنا گفت: از زمانیکه ابوالفضل ناپدید شد ماموران برای پیدا کردن او تحقیقات خود را آغاز کردند اما هیچ ردی از ابوالفضل به دست نیامد و از همان روز نخست ماموران یکی از بستگان نزدیک ابوالفضل را به عنوان مظنون دستگیر کردند تا اینکه پس از 5 روز یعنی عصر سه شنبه 5 تیرماه ماموران در جریان پیدا شدن جسد تکه تکه شده ای در کانال آب نزدیک شهرک صنعتی شماره یک علی آباد زنجان قرار گرفتند.
وی افزود: ماموران وقتی به کانال آب رفتند با جسد تکه تکه شده پسر نوجوانی روبرو می شوند و با توجه لباس و مشخصاتی که از ابوالفضل در اختیار ماموران بود اطمینان پیدا کردند که جسد همان پسر گمشده است.
این مرد ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با توجه به هولناک بودنجنایت Crime حتی جسد را به خانواده ابوالفضل نشان ندادند و با تنها با نشان دادن یک تصویر و لباس های ابوالفضل از این هویت این پسر جسد که متعلق به ابوالفضل بود اطمینان پیدا کردند.
یکی از بستگان ابوالفضل به رکنا گفت: جسد ابوالفضل به پزشکی قانونی منتقل شده و چند نفر نیز به عنوان مظنون دستگیر شده اند و تحقیقات در پلیس آگاهی زنجان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

عروسی که با کتک به حجله رفت! +عکس

نوعروس وقتی وارد خلوتگاه داماد شد، خشکش زد

نقش های ناجور دختران تهرانی در فیلم غیر اخلاقی مرد شیطان صفت + جزییات

شوهر منیژه به خاطر بی اعتنایی زنش، خودش را عقیم کرد! + عکس

مردی مزاحم همسرش را در خیابان کشت! + فیلم و عکس

نیره زندگی پنهان "گرگ شهر" بود! / وقتی کلیه ام را به شهره دادم

خاله مجردم، شب ها خواب را از من گرفت! / او به خانه ما آمده بود

3 زن برای یافتن شوهر پای در خلوتگاه شیطانی گذاشتند! + عکس

محاکمه بیرحم ترین زن در تهران / شوهرش در اتاق خواب بود که او به انباری رفت! + عکس

61 سال زندان برای داماد که برای ماه عسل با زن سومش به مشهد رفته بود! + عکس

قتل لیلای 30 ساله پشت شمشاد های اتوبان حکیم +عکس و فیلم

زنی شوهر چشم چرانش را نیمه شب با چاقو عقیم کرد! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث پسر هولناک عکس جسد پسر بچه عکس ایران حوادث جوان شهروند مرد فیلم دختر زندگی رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمدرضا طالبی رئیس پلیس راه آهن استان یزد گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله چای قاچاق از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 

وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 

رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 

طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد