Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا امیری، رییس هیئت ووشوی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات ووشو قهرمانی دانشجویان کشور، یادواره شهید حسن عشوری و انتخابی تیم ملی اعزامی به بازی های جهانی دانشجویان 2018ماکائو به مدت دو روز در سالن ورزشی معلم زاهدان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت ها 19 استان در قالب 20 تیم متشکل از 66 نفر به مصاف هم رفتند، افزود: مصطفی جوهری و حمیدرضا شهریاری به مربیگری خسرو رحمانی از باشگاه شیرزاد کهنوج به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری تصریح کرد: در پایان در بخش انفرادی این رقابت ها، در وزن 52- کیلوگرم، حمیدرضا شهریاری بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: بدین ترتیب وی توانست سهمیه اردوی تیم ملی دانشجویی رو کسب کند.

مسابقات ووشو قهرمانی دانشجویان کشور، انتخابی تیم ملی اعزامی به بازی های جهانی دانشجویان 2018ماکائو به میزبانی زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

کسب سهمیه اردوی تیم ملی ووشوی دانشجویان توسط ورزشکار کهنوجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • راهیابی شطرنج باز سمنانی به اردوی تیم ملی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود