Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شمشیری در گفت و گو با خبرنگار مهر  با اشاره به فعالیت برخی کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد در استان کرمانشاه اظهار داشت: این کمپ‌ها پس از شناسایی برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وی افزود: در کمپ‌های غیرمجاز در حوزه درمان برای معتادان پروتکل‌های اولیه لحاظ نشده است و همچنین فاقد اصول اولیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این شورا در زمینه برخورد با کمپ‌های مجاز مسئولیتی ندارد، افزود: در هر شهرستان فرماندار به عنوان رئیس شورای هماهنگی شهرستان و نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی در زمینه شناسایی و تعطیلی این مراکز اقدام می‌کنند.

وی در ادامه از شناسایی و پلمب ۸ کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد در سطح استان خبر داد و بیان داشت: سه کمپ غیرمجاز دیگر هم در استان شناسایی شده و پلمب آن در دست اقدام است.

شمشیری خاطرنشان ساخت: ۱۹ کمپ مجاز ترک اعتیاد در سطح استان کرمانشاه در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند.

این مقام مسئول در ادامه به برخی اظهارنظرها در مورد کتک زدن معتادان در کمپ ها اشاره کرد و بیان داشت: این قضیه قابل انکار نیست ولی به این شکلی هم که مطرح شده وجود ندارد و اگر در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد به شدت با متخلفان برخورد می‌کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: ما نمی‌توانیم به صورت ۲۴ ساعته ناظر بر کمپ‌ها باشیم پس احتمال رخ دادن این مسئله وجود دارد، اما در واقع روالی عادی نیست در هر صورت اگر موردی گزارش شود بدون اغماض برخورد می‌کنیم.

کد خبر 4332880

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتیاد خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد شیراز خرم آباد مشهد یاسوج بیرجند مواد مخدر هفته قوه قضاییه سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه