Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌ جمعه عباس‌آباد عزل بنی‌صدر را در چند مورد برشمرد و گفت: غرور بنی صدر از رای ۱۱ میلیونی او بود که گمان می‌کرد اگر وی در برابر نظام بایستد، مردمی که به او رای دادن نیز همراهی می‌کنند. به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، حجت‌الاسلام سید مصطفی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از راه‌های کسب تقوا صلابت و ایستادگی در برابر هرحرکت ناحق و انحراف از راه خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر امیرالمومنین در برابر قدرت طلبی معاویه، اشرافی‌گری طلحه وزبیر ایستاد، امام راحل نیز در برابر فساد رژیم پهلوی، خوی استکباری آمریکا،تجاوز صدام و گروهک‌ها ایستادگی کرد.

امام جمعه شهرستان عباس‌آباد با اشاره به اینکه روزهای آخر خرداد یادآور حوادث مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است، بیان کرد: عزل بنی صدر از فرماندهی کل قوا وسپس برکناری او از ریاست جمهوری از جمله این حوادث مهم است.

این مسئول اضافه کرد: بنی صدر در طی ۱۷ ماه ریاست جمهوری خسارت‌های زیادی به کشور و نظام جمهوری اسلامی وارد ساخت. او در طول این مدت از یک سو با میدان دادن به گروهک‌های ضد انقلاب سبب تقویت آنان شد و از سوی دیگر در مقابل مصوبات مجلس، قوه قضاییه و شورای نگهبان ایستادگی کرد.

محمدی عزل بنی صدر را در چند مورد برشمرد و خاطر نشان کرد: غرور بنی صدر از رای ۱۱ میلیونی او بود که گمان می‌کرد اگر وی در برابر نظام بایستد، مردمی که به او رای دادن نیز همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: وجود انسان‌های فاسد، بی‌لیاقت، فتنه‌گر در کنار بنی صدر، کار را به جایی رساند که او در مقابل نظام ایستاد.

امام جمعه عباس‌آباد یادآور شد: بنی صدر حمایت امام از ریاست جمهوری را به اشتباه حمایت از خویش می‌دانست.

این مسئول تاکتیک غلط بنی‌صدر در عرصه جنگ با رویکرد زمین بدهیم و زمان بگیریم با عدم ارسال مهمات و نیرو به خط مقدم را از دلایل دیگر بی‌کفایتی او دانست و متذکر شد: علاوه بر همه جانفشانی‌های نیروهای بسیجی و سپاهی این رویکرد موجب اشغال مناطق وسیعی از خاک کشور شد و سرانجام با حمایت‌های مردمی، نمایندگان انقلابی آن روز سه شنبه ۳۰ خرداد سال ۶۰ طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر را بررسی کردند و این طرح در ۳۱ خرداد به تصویب رسید.

محمدی تصریح کرد: هرچند امام مایل نبود که اولین رئیس جمهور انقلاب اسلامی با حکم عدم کفایت و به این صورت عزل و برکنار شود اما کاسه صبر امام لبریز شده بود و دیگر از نصایح هم کاری ساخته نبود و نگه داشتن او هزینه‌های جبران ناپذیری برای کشور داشت.

وی در پایان با بیان اینکه مجلس آن روز انقلابی بود و با اکثریت آرا این طرح را تصویب کرد، گفت: مجلس آن‌روز غربگرا نبود، تفکر لیبرالی نداشت، با یک شام امضای خود را پس نمی گرفت، اهل رانت و تقسیم قدرت نبود و برای سفر خارجی و همراهی با تیم ملی و تفریحات خودشان رای‌گیری نمی‌کردند، اهل اشرافی‌گری نبودند، نگاهشان به دست کدخدا نبود، دولت و مجلس آن روز به دنبال تحمیل برجام‌ها نبود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه در شروع نخستین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، روند قیمت در بازار طلا با کاهش چشمگیر قیمت دلار همراه شد و افت میلیونی قیمت‌ها را برای بازار فلز زرد به دنبال داشت.

روز شنبه افت قیمت دلار به همراه کاهش محدود اونس جهانی طلا، بازار طلا و سکه را یکدست نزولی کرد. این کاهش قیمت، مثقال طلا را بعد از گذشت بیش از یک ماه به کانال ۱۴ میلیونی برگرداند.

فعالان بازار طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در دو روز آینده، انتظار تغییر قیمتی خاصی در طلای جهانی ندارند، اما معتقدند اگر مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز ادامه پیدا کند، باید منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باشیم.

قیمت نقره همپای طلا ارزان شد

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۳۸ دلاری در حال معامله است. اونس جهانی نقره نیز روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ سنت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با رقم ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان معامله می‌شود و کاهش هزار و ۵۹۰ تومانی پیدا کرده است.

سکه بهار ۳۸ میلیونی شد

قیمت سکه امامی روز شنبه ۸ اردیبهشت بیشترین کاهش قیمت در قطعات سکه را داشت. این قطعه با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، به کانال ۴۱ میلیونی برگشت و روی رقم ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی بسته شد. سکه‌ بهار با افت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در کف کانال ۳۸ میلیونی معامله شد.

گفتنی است قیمت نیم‌سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معامله و قیمت ربع‌سکه با افت ۷۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی روز شنبه ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و با قیمت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه با افت قیمت همراه شد

قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۷۸ هزار تومان کاهش داشت و یک کانال عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۸۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۳۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز روی رقم سه میلیون و ۳۹۲ هزار تومان ایستاد.

حباب سکه روز شنبه در تمام قطعات کاهش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۵۴۵ هزار تومان، سکه بهار ۴۷۲ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۲۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۱۲ هزار تومان و سکه گرمی ۳۰۸ هزار تومان کاهش داشت.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900315

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • شکست ادعای موشک‌های فتوشاپی با حمله وعده صادق
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد