Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:10:16 GMT

مراقبت های پزشکی مهدی فخیم زاده ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۶۸۲۹

مراقبت های پزشکی مهدی فخیم زاده ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون براثر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در چالوس دچار مصدومیت شدید شد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت:عصر چهارشنبه گزارش یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه موتورسیکلت در ساحل چالوس به اورژانس مازندران اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و دو نفر مصدوم که یکی از آنان آقای فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما بود به بیمارستان طالقانی چالوس انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این تصادف آقای مهدی فخیم زاده از ناحیه لگن، سر و گردن و زیر چانه دچار مصدومیت شدید شد که پس از انتقال به بیمارستان توسط تیم پزشکی متشکل از متخصصین و جراحان رشته‌های تخصصی طب اورژانس، گوش و حلق و بینی و سر و گردن ، ارتوپدی ، جراحی عمومی ، جراحی مغز و اعصاب ، داخلی و قلب و عروق تحت درمان تخصصی قرار گرفت و در حال حاضر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.

دکتر موسوی افزود : با توجه به مصدومیت شدید ایشان از ناحیهٔ سر و گردن، وی در حال حاضر به دلیل مشکلات تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) تحت مراقبت‌های درمانی قرار داشته و به دستگاه ونتیلاتور متصل است و توسط پزشک متخصص بیهوشی نیز تحت درمان قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : مراقبت‌های پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بر روی ایشان ادامه دارد.

کد خبر 4332899

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عباس موسوی علوم پزشکی مازندران مهدی فخیم زاده بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد شیراز خرم آباد مشهد یاسوج مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!

رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد: عصر امروز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند. در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند. منبع: خبرفوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور