Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در زمینه تامین فیلم و حضور «سینما کانون» در زندان ها، ارسال کتاب، اجرای تئاتر و موسیقی، قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در دیدار مسئولین زندان فارس امروز (7 تیر) ضمن تقدیر از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در مرکز اصلاح و تربیت، و با اشاره به نیاز مخاطبین حاضر در مرکز اصلاح و تربیت خواستار همکاری های بیش از پیش کانون با سازمان زندان ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با سازمان زندان ها به فعالیت های اجرایی کانون اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کانون با روش های غیر مستقیم آموزشی سعی دارد تا مهارت های زندگی را به مخاطب خود بیاموزد تلاش می کند تا شهروند خوب بودن، مهارت نه گفتن، روش حل مسئله، اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی با محتوای مورد نیاز کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز اصلاح و تربیت را هم به این گروه بیاموزد .

 

افتخاری همچنین با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده در کانون و وجود نیروهای متخصص، افزود: کانون پرورش فکری با کمبود نیروی انسانی مواجه است و شاید نتواند در حد انتظار سازمان زندان ها نیروهای متخصص خود را به این سازمان اعزام کند اما می توان با آموزش کارکنان سازمان زندان ها توسط مربیان آموزش دیده کانون راه را هموار کرد.

 

وی همچنین در زمینه تامین فیلم و حضور «سینما کانون» در زندان ها، ارسال کتاب، اجرای تئاتر و موسیقی، قول مساعد داد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، مصطفی کیشانی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کشور هم از نگاه دلسوزانه همراه با حس مسئولیت مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تقدیر کرد و گفت: همه اعضای جامعه به نوعی در مقابل این کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز اصلاح و تربیت مسئولند و باید تلاش شود با همکاری و هم افزایی آن ها را به سوی زندگی سعادتمندانه و چرخه زندگی سالم هدایت کرد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس گرانی بازار دولت شهید مدافع حرم جشن های دهه کرامت شیراز مقام معظم رهبری اقتصاد اداره کل زندان های فارس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه کانون «نگاره و سینما»ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور محمد کُردی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، عباس ساکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی و مسئولان، استادان و اعضای انجمن سینمای جوان بروجرد برگزار شد.

کُردی در این جلسه درباره جایگاه هنر عکاسی و فیلم‌سازی در جامعه امروزی مطالبی بیان کرد.

ساکی هم با تأکید بر حمایت هنرمندان و فیلمساز جوان بروجردی پیشنهاداتی مطرح کرد.

هومن هوشمند دبیر کانون نگاره و سینما به تشریح و معرفی حیطه فعالیتی کانون پرداخت، همچنین فیلم کوتاه داغی به کارگردانی فاطمه محمدی برنده جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی اکران و کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی فیلم کوتاه توسط فاطمه محمدی از استادان سینمای جوان و کارگردان فیلم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز