Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نحوه نشستن مگان مارکل، نوعروس خاندان سلطنتی انگلیس در یک دیدار رسمی در کاخ باکینگهام خبرساز شد.

در حالی که هنوز چند ماهی از ازدواج "مگان مارکل، هنرپیشه آمریکایی و نوعروس خاندان سلطنتی انگلیس با هری نمی گذرد او شب گذشته در کاخ باکینگهام خبرساز شد. نحوه نشستن متفاوت این ملکه جوان از سوی طرفداران خاندان سلطنتی انگلیس که در کنار همسرش هری و ملکه انگلیس حضور داشت مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران خاندان سلطنتی انگلیس نحوه نشستن مگان را اهانت و بی حرمتی به ملکه الیزابت دانستند.


یکی از طرفداران در اینستاگرام نوشت : " ملکه جوان پاهایش را روی یکدیگر قرار داده! این بی احترامی به ملکه است. همه بانوان سلطنتی پاهای خود را کنار یکدیگر و روی زمین قرار می دادند."در تصویری که منتشر شده است مگان مارکل در حالی که یکی از پاهایش را روی پای دیگر انداخته است و پاهایش به یک سمت قرار دارد دیده می شود. این در حالی است که ملکه انگلیس و هری به همراه سایر مهمانانی که روی صندلی نشسته اند در یک وضعیت مشابه دیده می شوند. انداختن یک پا روی پای دیگر در خاندان سلطنتی انگلیس به ندرت دیده می شود. این عکس بلافاصله در شبکه های اجتماعی منتشر شد و با واکنش طرفداران خاندان سلطنتی انگلیس همراه بود.

برچسب ها: مگان مارکل ، انگلیس ، کاخ باکینگهام

منبع: خرداد

کلیدواژه: مگان مارکل انگلیس کاخ باکینگهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز آرژانتینی یکی از بازیکنان مورد انتقاد چلسی در فصل جاری بوده است. او در زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی منتقل شد.

فرناندز، با این حال، تاکنون نتوانسته ارزش خود را به طرفداران چلسی اثبات کند. او عملکرد بدی نداشته اما این چنین بحثی بین طرفداران وجود دارد که چلسی بدون او بهتر عمل می‌کند، یا حداقل تا زمانی که از او در کنار مویسس کایسدو به صورت همزمان در ترکیب استفاده نشود.

اکنون به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که موجب شده فرناندز نتواند مانند جام جهانی قطر در چلسی بدرخشد، به مصدومیت او مربوط شود. این بازیکن 23 ساله سرانجام پس از شکست 5-0 چلسی توسط آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

این هافبک آرژانتینی اکنون فاش کرده که این مصدومیت شش ماه او را آزار می‌داد. فرناندز در اینستاگرام خود نوشت:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم.

چند هفته پیش درد شروع به شدیدتر شدن کرد و داروها اثری نداشتند. از زمانی که تمرین کردم و با مصدومیت بازی کردم بدتر شد، اما نمی‌خواستم در بازی‌ها شرکت نکنم. هر بار که مجبور شدم با پیراهن چلسی بازی کنم، مثل پیراهن تیم ملی، سعی کردم با وجود همه این‌ها بهترین عملکردم را ارائه دهم اما دیگر طاقت نداشتم.

از پیام‌ها و ابراز محبت همیشگی‌ شما متشکرم. با احترام به همه، به شما قول می‌دهم که قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم."

دیگر خبرها

  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است