Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@23:41:24 GMT

شیطان زنم را تسخیر کرده بود / از او می ترسیدم! +عکس

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۷۱۵۷

شیطان زنم را تسخیر کرده بود / از او می ترسیدم! +عکس

رکنا: یک پیرمرد 79 ساله همسرش را که 60 سال با هم زندگی کرده بودند با تصور اینکه توسط شیاطین تسخیر شده است به ضرب گلوله به قتل رساند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جوزف سالوکاس 79 ساله همسرش لورتا را با شلیک گلوله در خانه‌شان در نیوجرسی کشت. پلیس Police باور دارد جوزف حین این قتل Murder حالت روحی عادی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شریک 60 سال زندگی مشترکش را به دلیل اینکه فکر می‌کرد توسط شیاطین و ارواح خبیثه تسخیر شده است همیشه از او وحشت داشت تا اینکه با شلیک گلوله‌ای به گردنش به قتل رسانده است. او بعد از قتل خودش با پلیس تماس گرفت و تسلیم شد. پلیس جوزف را که قرار است به زودی به یک مرکز روان‌درمانی منتقل شود فعلا در یک بیمارستان نگهداری می‌کند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police قتل Murder اخبار حوادث قتل عکس زندگی کشت همسرش جن گیری عکس حوادث ایران فیلم شهروند مرد جوان دختر زندگی رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در دوم اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در منزل و قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت دیگر در شهرستان‌های خرم بید و آباده نیز اقرار کردند.

او با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد