Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک سه هزار و 24روستای فاقد شبکه آبرسانی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که برای تجهیز این روستاها به شبکه لوله کشی آب هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

‌به گزارش ایسنا- عبدالعزیر بلوچ زهی در ‌شانزدهمین اجلاس این شورا افزود: ۱۷ طرح آبرسانی برای مناطقی از سیستان و بلوچستان که با مشکل کم آبی روبرو هستند، تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: روستاهای فاقد شبکه توزیع آب برای آبرسانی سیار با تانکر باید تقاضا کنند تا مجوز اجاره تانکر به آنان داده شود.

بلوچ زهی گفت: 100 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات کم آبی این استان اختصاص یافته است‌.

وی اظهار کرد: در صورت تخصیص این مبلغ مشکلات کم آبی در این استان مرتفع خواهد شد‌.

وی با‌ اشاره به‌ توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان افزود: مسئولان نیز برای تحقق مطالبات مردم و مهار کم‌آبی در این استان که به شرایط سختی رسیده است، تلاش کنند‌.

رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مدیریت سواحل و پیشگیری از ورود آلودگی‌ها به دریا، نظارت بر عملکرد واحدهای صنعتی در سواحل و کنترل آلایندگی آنها، توسعه آزمایشگاه‌های معتمد برای پایش و سنجش میزان آلودگی‌های دریایی، پایش و شستشوی شبکه توزیع آب در شهرها و روستاها می‌تواند منابع و ذخیره‌ آب را افزایش دهد و راهکاری برای اصلاح الگوی مصرف آب در سیستان و بلوچستان باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کم آبی منطقه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد