Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@03:49:38 GMT

عینک‌های آفتابی مناسب برای فصل تابستان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۷۴۴۰

عینک‌های آفتابی مناسب برای فصل تابستان

به گزارش پارس نیوز، ذاکر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاری در ارتباط با عینک‌ها‌ی آفتابی مناسب در فصل تابستان، اظهار داشت: عینک‌ها باید مانع از تأثیر اشعه ماوراء بنفش به چشم شوند و به طور کامل این اشعه را در شیشه عینک جذب کنند.

وی افزود: عینک آفتابی باید استاندارد UV400 داشته باشد و زیر ابروها تا نزدیک گونه‌ها را پوشش دهد همچنین باید توجه داشت که عینک‌های غیراستاندارد عوارضی همچون سوزش، خارش چشم و سردرد را می‌تواند به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص چشم پزشکی گفت:‌در صورتی که افراد از عینک آفتابی مناسب استفاده نکنند احتمال ابتلا به آب مروارید در آنها بیشتر بوده بنابر این تهیه عینک باید حتماً از عینک‌سازی‌های معتبر صورت گیرد و به هیچ عنوان از دستفروش تهیه نشود.

محمدی با بیان اینکه معمولا عینک‌های ارزان قیمت استاندارد نیستند اما عکس آن صادق نیست خاطرنشان کرد: در بسیاری موارد، عینک‌های گران قیمت، که گاه قیمت آنها به دلیل وجود نام تجاری خاص بالاست، از استاندارد‌های لازم برخوردار نیستند و نمی توانند از چشم‌ها نهایت مراقبت و محافظت را به عمل آورند.
 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استاندارد پوشش پارس متخصص چشم پزشکی پارس نیوز فصل تابستان عینک های آفتابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران

سد لتیان در جنوب شهر لواسان، در فاصله ۳۵ کیلومتری از شمال شرقی تهران و ۵ کیلومتری از بخش جاجرود قرار گرفته است. تابستان گذشته، خشک‌ترین تابستان ۵۰ سال اخیر بود اما بسیاری از کارشناسان امیدوار بودند که با فرا رسیدن سال آبی جدید، وضعیت بارش‌ها بهتر شود و با مشکل کم‌آبی مواجه نشویم اما چنین نشد و میانگین بارش‌ها از حد نرمال، کمتر بود.

وضعیت سد لتیان پیش از بارش‌های اخیر

دیگر خبرها

  • توافق لوپتگی با وستهام
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت