Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش درخواست پرداخت بخشی از این مطالبه‌ها در تیرماه جاری را داده است و این موضوع منافاتی با پرداخت‌های ماهانه ندارد.

وی با اشاره به اینکه پاداش سال ۱۳۹۶ بازنشستگان فرهنگی حدود ۳۷ هزار میلیارد ریال است، ادامه داد: پاداش خدمت بازنشستگان در سال جاری نیز حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکمن با بیان اینکه کل مطالبه‌های آموزش و پرورش به شکل‌های مختلفی احصا و تایید می‌شود، اضافه کرد: طبق گمانه زنی‌ها این مطالبه‌ها حدود ۲۲۰ هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه ارقام ارائه شده به عنوان معوقات وزارت آموزش و پرورش گمانه زنی است و تا از مبادی قانونی تایید نشود نمی‌توان مبلغ قطعی اعلام کرد، اضافه کرد: یکسری از معوقه‌ها متعلق به سال ۱۳۹۵ و قبل از آن است که به استناد ماده یک قانون رفع موانع تولید باید این معوقه‌ها در سامانه بدهی‌های دولت ثبت و در جلساتی با وزارت دارایی این موارد با ارائه مدارک مستند تایید شود.

وی ادامه داد: بخشی از مطالبه‌ها نیز مربوط به سال ۱۳۹۶ است و قانون برنامه ششم در این زمینه حکم می‌کند و نحوه اجرای قانون بر اساس آن تعیین تکلیف می‌شود.

ترکمن گفت: بخشی از مطالبه‌های آموزش و پرورش نیز به پاداش خدمت بازنشسته‌ها که ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است، مربوط می‌شود و تمامی آن‌ها مطالبه جاری نیست.

وی با بیان اینکه این نهاد در سال ۱۳۹۶ با کسری بودجه ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی مواجه بود، گفت: ۶ هزار میلیارد ریال از این مطالبه‌ها پرداخت شد.

وی با اشاره به تکالیف قانونی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه از سال ۱۳۹۶ مکلف به اجرای قوانین برنامه ششم توسعه بوده و پیش بینی شده تا ۳۰ هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی فرهنگیان و اجرای قوانین برنامه ششم نیاز باشد که منوط به تایید نهایی قانون است.

 معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان‌های مختلف کشور به مدت ۲ روز برای شرکت در همایش این بخش در ارومیه حضور دارند.

این همایش با هدف بررسی سیستم‌های مالی و اداری آموزش و پرورش استان‌ها برگزار می‌شود؛ بررسی و سیاست گذاری برای برنامه‌های رفاهی از جمله اسکان فرهنگیان، بیمه تکمیلی و موارد مشابه از جمله موضوعات مطرح در این همایش است.

اعضای حاضر در این جلسه در کارگاه‌های تخصصی رفاهی، امور اداری، بودجه و امور مالی شرکت می‌کنند و برنامه‌های جنبی نیز برای این همایش پیش بینی شده که شامل افتتاح مرکز اقامتی و رفاهی فرهنگیان، بازدید از تالار‌ها و هتل فرهنگیان است.

 



انتهای پیام/ی

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بازنشستگی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتور‌ها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان