Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@17:14:25 GMT

آتش سوزی پتروشیمی آبادان مهار شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۹۳۵۱

آتش سوزی پتروشیمی آبادان مهار شد

خبرگزاری میزان- آتش سوزی شب گذشته ‌واحد 600 VCM مجتمع پتروشیمی آبادان در ساعت 4:30 دقیقه صبح امروز بطور کامل مهارگردید و ایمن سازی های لازم اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شب گذشته ساعت 23:30 دقیقه ‌واحد 600 VCM مجتمع پتروشیمی آبادان دچار حریق شد به طوریکه باعث ایجاد دود غلیظ در منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود در این حادثه یکی از کارکنان واحد بهره برداری این مجتمع پتروشیمی به دلیل شدت جراحات ناشی از سوختگی جان خود را از دست داد و دو نفر نیز به برای تکمیل اقدام های درمانی به اهواز اعزام شدند.

علیرضا نریمان نژاد در خصوص زمان مهار اتش سوزی اعلام کرد : آتش سوزی در ساعت 4:30 مهار شد و فعالیت های ایمنی تیم های عملیاتی تا ساعت 6 صبح برای پایین آوردن دما و نیز خنک سازی محل ادامه داشت و اکنون وضعیت در محل حادثه بطور کامل تحت کنترل است.

وی افزود: گزارش تکمیلی این حادثه با تشکیل کمیته ای بزودی و در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

همچنین رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به حضور تیم های عملیاتی مختلف برای مهار این حادثه اشاره کرد و گفت : نیروهای آتش نشان از نقاط مختلف از جمله منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بلافاصله پس از اعلام اتش سوزی به آبادان اعزام شدند و در مجموع 8 تیم از نهادها ، سازمان ها و شرکت های مختلف دراین عملیات مشارکت داشتند.

گفتنی است مجتمع پتروشیمی آبادان سالانه حدود 60 هزار تن محصول پی وی سی تولید می کند که بخشی از آن به خارج از کشور صادر می شود .

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پتروشیمی آبادان مهار آتش مصدومان آخرین وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن

آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران خاموش شد و آسیبی به مسافران آن وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هتل پارسیان کوثر تهران که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دچار آتش شده بود، با این توضیح که آتش‌سوزی جزئی بوده و پس از ۱۵ دقیقه مهار شده است، جزئیات این حادثه را اینگونه شرح داد: این حادثه که در عصر روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به طور کامل برطرف شد.

این حادثه در پی آتش گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبار مصرف در طبقه منفی یک هتل رخ داد، که  با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و اتش نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به طور کامل خاموش شد.

آتش‌سوزی در طبقه منفی ۱ ساختمان غیراقامتی هتل (انبار) بوده است و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان رخ نداده و تمام مسافران هتل در سلامتی کامل هستند.

این تصاویر را روابط عمومی هتل از وضعیت این اقامتگاه پس از مهار آتش در اختیار ایسنا قرار داده است 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد