Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی بدنساز آلمانی تیم استقلال در تمرین امروز برنامه‌های تمرینی آبی‌پوشان را برعهده داشت. ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال جهت حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر، از ساعت 10:30 امروز (پنجشنبه) در زمین مجموعه نوبنیاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مارک فیلیپ آندریاس، بدنساز آلمانى مدنظر وینفرد شفر که روز گذشته به ایران آمد، در تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال حضور یافت تا به طور رسمی کارش را آغاز کند.

* برادر لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی تیم استقلال که فصل گذشته به دلیل مصدومیت مجبور به کنار گذاشتن فوتبال خود شد، در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و در کنار بازیکنان تمرین کرد. ظاهرا حضور او تنها برای تمرین کردن بوده است.

* تمرین با صحبت‌های کوتاه شفر با بازیکنان آغاز شد. زمانی که بازیکنان در وسط زمین بودند، فرشید باقری و سید حسین حسینی دیر به بازیکنان ملحق شدند سرمربی استقلال تذکر بدهد با دیر آمدن بازیکنان مجبور به دویدن دور زمین هستند. امروز نخستین تمرین رسمی باقری با استقلالی‌هاست.

* به مانند روزهای گذشته، ملی‌پوشان به همراه وریا غفوری، سرور جپاروف و تیام غایبان تمرین بودند.

* بازیکنان ابتدا چند دقیقه زیر نظر مربی بدنساز تمرین کرده و سپس تحت نظر مربیان کار با توپ را انجام دادند. دروازه‌بان‌ها نیز در کنار اشکان نامداری به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* در جریان تمرین، میگوئیل کولی به شوخی مهدی رحمتی را از جایش بلند کرد.

* پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در محل تمرین حضور داشت.

به گزارش تسنیم، تمرینات استقلال طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت و قرار است آبی‌پوشان برای اردوی چند روزه راهی ترکیه یا اتریش شوند.

انتهای پیام/

R1015150/P35350/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
خانم ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود.
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت.
او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویرا قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت.
سرخپوشان، امروز تمرینی ۷۰ دقیقه‌ای داشتند.
پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، مرور برنامه‌های حمله و فوتبال، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود.
خوشبختانه تمرینات بدون مصدوم دنبال می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس فردا بعد از آخرین تمرین با پرواز چارتر برای بازی با نساجی، راهی سفر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس