Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از  روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان سید دانیال محبی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه این استان اظهار داشت: بر اساس مصوبات شورا چنانچه هر یک از دستگاه‌ها موفق به جذب اعتبارات تخصیصی بخش فنی و اعتباری در موعد مقرر نشود این اعتبارات در بخش زیرساخت‌ها و برای همان پروژه اولیه هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان اعتباری معادل ٢٧صدم درصد ارزش افزوده مالیات کشور به سازمان ورزش و جوانان اختصاص داده شد.

غلامرضا مالکی شجاع ادامه داد: با هماهنگی معاونت هماهنگی امور عمرانی و شورای ترافیک سه میلیارد و ١٨٠میلیون تومان از محل عواید ماده ٢٣قانون جرائم راهنمایی و رانندگی بین شهرداری‌های سیستان و بلوچستان توزیع شد.

وی با بیان این مطلب که درصد تخصیص سه ماهه اول سالجاری بهتر از سال قبل بوده است؛ گفت: طرح‌هایی که بالای ٧٠درصد رشد فیزیکی داشته اند امسال تکمیل و بهره برداری می‌شوند.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور همه دستگاه‌های اجرایی این استان مدیریت صحیح استفاده از منابع در اختیار و صرفه جویی را در دستور کارشان قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اختصاص  اعتبار برای توسعه سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند

صالح رحیمی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات اظهار داشت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست‌های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، افزود: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهر باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص‌های توسعه‌های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان دانست و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سال‌های آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص‌های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت‌های هر یک از دستگاه‌ها به صورت جداگانه بررسی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود