Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دوستانه پرسپولیس تهران و پرسپولیس قائمشهر در حالی با نتیجه ۸ بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید که خرید جدید این تیم ۹۰ دقیقه دور زمین دوید!

به گزارش شریان نیوز،به نقل از خبرورزشی، سعید کریمی که گفته می‌شد از تیم ملی نوجوانان به پرسپولیس تهران پیوسته است هنوز نتوانسته اعتماد برانکو را جلب کند تا حداقل در یک دیدار دوستانه بازی کند!
البته مرد کروات به دلیل مو‌های بلند سعید کریمی او را در تمرینات فلینی صدا می‌زند، اما بدل هافبک بلژیکی در پرسپولیس امیدی زنده نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بد نیست اضافه کنیم پس از پایان مسابقات جام جهانی نوجوانان در هند دو بازیکن این تیم چشم برانکو را گرفتند؛ یونس دلفی و اللهیار صیادمنش دو مهاجم تیم ملی نوجوانان که در جام جهانی هم خوش درخشیدند. 
برانکو از باشگاه خواست هر دو را جذب کند، اما این دو با باشگاه‌های استقلال خوزستان و سایپا قرارداد داشتند. یونس دلفی یک سال دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد و منتظر انتخاب مدیرعامل جدید است. اللهیار صیادمنش هم به تازگی با نظر وینفرد شفر به استقلال تهران پیوست تا فصل آینده را در این تیم توپ بزند. او با آبی‌پوشان تهران تمرین هم کرد.
این در حالی بود که سعید کریمی ذخیره این دو مهاجم مستعد به پرسپولیس آمد.
گفته می‌شود حضور سعید کریمی در پرسپولیس با نظر برانکو نبوده و به همین دلیل در دیدار تدارکاتی به او بازی نمی‌دهد!
از عملکرد سعید کریمی جوان در تمرینات هم اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد و ظاهراً برانکو از او ناراضی است!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری