Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛باحضور یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرای استان مسائل و مشکلات ۳۷روستای بخش مرکزی ارومیه بررسی شد.
در این مراسم روح الله حضرتپور یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:توسعه، ابادانی و رفع محرومیت زدایی از روستاها، حمایت از تولیدات کشاورزان و روستاییان، و ارایه خدمات رفاهی آموزشی و بهداشتی به روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها باید از مهمترین الویت‌های کاری مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد حضرتپور شهردار ارومیه نیز در ادامه این مراسم بر اهمیت همدلی و همکاری مسولین با دهیاران برای پیشبرد و توسعه روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت های بی رویه تاکید کرد.

همچنین در این نشست جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکل آب اشامیدنی و کشاورزی، توسعه و ساماندهی مراکز اموزشی، ورزشی و راه‌های روستایی و حل مشکل اساسی روشنایی جاده دریا ارومیه قول مساعد دادند.

انتهای پیام/م

بررسی مشکلات روستاهای شهرستان ارومیه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روستا محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه