Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرودگاه سبزوار گفت: شرکت هواپیمایی آتا، به دلیل آنچه که مشکل ناوگان پروازی عنوان شده، اقدام به لغو پروازهای خود در مسیر سبزوار - تهران و بالعکس کرد.

ایران آنلاین /علی‌اصغر روشن‌بین، افزود: هم اینک پروازهای این شرکت معلق اعلام‌شده که البته لغو این پروازها منحصر به فرودگاه سبزوار نیست و در برخی از دیگر فرودگاه‌های کشور نیز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه سبزوار ادامه داد: از اردیبهست امسال این شرکت 2 پرواز رفت و برگشت در روزهای یکشنبه و پنجشنبه بین سبزوار و تهران برقرار کرده بود که اکنون پس از 2 ماه از آغاز فعالیت، پروازهای مزبور لغو شده است.
روشن‌بین گفت: هم اینک پروازهای فرودگاه سبزوار در روزهای شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و جمعه به مقصد تهران و بالعکس با شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ماهان انجام می‌شود.
فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه فعال در غرب خراسان رضوی با مساحت 328 هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد. این فرودگاه سال 1383 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد و 700 کیلومتری تهران واقع است. 

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه

پرواز استانبول-تهران به علت بدحال شدن یکی از مسافران، شب گذشته یعنی نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز استانبول - تهران به دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.

محمدعلی نائل قراملکی امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: پرواز شماره ۶۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر استانبول - تهران به دلیل وجود بیمار بدحال با درخواست خلبان در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

وی اضافه کرد: پس از فرود این پرواز در فرودگاه ارومیه، رسیدگی به وضعیت بیمار انجام شده و اقدامات اولیه توسط اورژانس مستقر صورت گرفته و بیمار به یکی از بیمارستان های ارومیه منتقل شد.

وی اظهار کرد: این پرواز نیز با همکاری نیروهای عملیاتی فرودگاه ارومیه در سریع ترین زمان ممکن فرودگاه ارومیه را بامداد دوشنبه به مقصد فرودگاه امام ترک کرد.

بیمار بدحال این پرواز پس از بهبودی با هماهنگی های صورت گرفته صبح امروز، دوشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی آتا عازم تهران شد.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه