Web Analytics Made Easy - Statcounter

این آتش سوزی که تا کنون علت وقوع آن اعلام نشده است، در دقایق اولیه ی بامداد امروز پنجشنبه هفتم تیرماه، در واحد 600 پتروشیمی آبادان حادث شد و بلافاصله اکیپ های آتش نشانی از شهرداری آبادان به همراه گروه های امدادی وارد عمل شدند.

بخش عمده ای از آتش سوزی دقایق اولیه بامداد امروز در پتروشیمی آبادان، مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جنوب نیوز، این آتش سوزی که تا کنون علت وقوع آن اعلام نشده است، در دقایق اولیه ی بامداد امروز پنجشنبه هفتم تیرماه، در واحد 600 پتروشیمی آبادان حادث شد و بلافاصله اکیپ های آتش نشانی از شهرداری آبادان به همراه گروه های امدادی وارد عمل شدند.

بر اساس اعلام فرماندار آبادان، تعداد تلفات این آتش سوزی، سه نفر اعلام شده است ولی امکان افزایش این آمار نیز وجود دارد.

اکیپ های آتش نشانی شهرهای همجوار آبادان نیز به حالت آماده باش درآمدند تا در صورت نیاز، به محل اعزام شوند.

بر اساس آخرین گزارشات دریافتی، بخش عمده ای از این آتش سوزی تا ساعت مخابره این خبر مهار شده و تلاش برای اطفای کامل حریق ادامه دارد.

بر اثر این حادثه، دود غلیظی آسمان آبادان را در بر گرفته است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت