Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@21:58:34 GMT

مزار شهدای کرمانشاه غبار روبی شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۱۴۰۵

مزار شهدای کرمانشاه غبار روبی شد

کرمانشاه - ایرنا - همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، سازمان های مردم نهاد، مسئولان و اقشار مختلف مردم روز پنجشنبه مزار شهدای مباره با مواد مخدر استان را در باغ فردوس غبار روبی و عطرافشانی کردند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا، گفت: این آیین هر سال به مناسبت ( پنجم تیر) سالروز مبارزه با مواد مخدر، به پاس خدمات کسانی که در این راه جان خود از دست دادند، در مزار شهدا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی شمشیری افزود: در جهان 170 کشور با معضل مبارزه با مواد مخدر درگیرند، ولی هیچ کشوری در حوزه مقابله و کشفیات مواد مخدر به اندازه ایران درگیر این معضل شوم نیست.
وی ایران را خط مقدم مبارزه با پدیده شوم موادمخدر در جهان دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران تاکنون چهار هزار شهید و 12 هزار جانباز در راه مقابله با مواد مخدر تقدیم کرده است.
او همچنین تعداد شهدای مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه 54 شهید و 28 جانباز اعلام کرد و اظهار داشت: در سه ماه اول سال جاری 450 کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه، کشفیات مواد مخدر استان در سال گذشته را شامل 2 تن و 750 کیلو انواع مواد مخدر سنتی و حدود 6 تن و 150 مواد پیش ساخته انواع مخدر صنعتی اعلام کرد.
شمشیری در پایان امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت؛ 14 شهرستان و 2 هزار و 622 روستا دارد.
3209/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي روز جهاني مبارزه با مواد مخدر شهدا مواد مخدر استان كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهری هفته  بزرگداشت مقام معلم و عقیدتی سیاسی در  سپاه با حضور مردم و مسئولین مزار شهدای شهرستان پلدشت عطر افشانی شد .

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران برگزار شد حاضران با نثار فاتحه بر ادامه راه شهدای والامقام تاکید کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد