Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابونچی، رئیس سازمان جوانان هلال احمر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد هلال احمر را تنها تشکل ویژه جوانان در سطح کشور دانست و گفت: ماهیت این تشکل‌ها بر اساس همکاری داوطلبانه جوانان، نوجوانان و حتی کودکان است.

وی ادامه داد: این تشکل‌ها در قالب کانون‌هایی با هدف ایجاد روحیه‌ی بشر دوستانه، کمک به هم نوع، مهارت‌های اولیه و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با عنوان کانون غنچه‌های هلال برای کودکان پیش از دبستان و کانون دانش آموزی و دانشجویی اجرا شده است.

صابون چی ادامه داد: در حال حاضر ۱۷ هزار کانون در ۳۸ هزار شعبه در شهرستان‌ها در تمامی زمینه‌ها اعم از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و اردو‌ها در سطح کشور آماده پذیرش داوطلبان است.

رئیس سازمان جوانان حلال احمر استان یزد افزود: آموزش کمک‌های اولیه برای مدارس و دانشگاه‌ها در سطح استان برگزار شده و دوره‌های کشوری و حتی بین المللی آن نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

۱۷ هزار کانون هلال احمر داوطلب پذیرش می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

کد خبر 6094536

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد