Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@18:25:43 GMT

استارت کارخانه بازیکن‌سازی تارتار، روز از نو!

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۱۶۰۸

استارت کارخانه بازیکن‌سازی تارتار، روز از نو!

مهدی تارتار قصد دارد در لیگ برتر هجدهم با جوانان بااستعداد روزهای خوب سال گذشته را تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم در لیگ برتر هفدهم با وجود اینکه اولین حضورش را در دسته برتر تجربه می کرد توانست نتایج خوبی کسب کند و باعث تعجب همگان شود. این تیم با مدیریت خوب بهرام رضاییان و البته سرمربیگری مهدی تارتار با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان در لیگ برتر شرکت کرد و نتایج مطلوبی گرفت و در نهایت هم بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفراتی مثل فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، علی دشتی، امید سینگ و ... که در نقل وانتقالات مشتریان زیادی پیدا کردند و به تیم های بزرگ راه یافتند. حالا با جدایی این نفرات و برخی بازیکنان باتجربه پارس جنوبی مثل فروزان، محمد طیبی و... مسئولان و کادرفنی این باشگاه در صدد هستند رویه قبل را تکرار کنند.


مهدی تارتار هدف گذاری خود را بار دیگر در استفاده از بازیکنان جوان و بااستعداد گذاشته تا بتواند بازهم در امر بازیکن سازی موفق عمل کند و البته با جذب چند بازیکن باتجربه مثل رحمان احمدی شرایط را به سود خود رقم بزند.


پارسی ها چند روزی است تمرینات خود را برای لیگ هجدهم استارت زده اند و خود را برای مسابقات لیگ برتر آماده می کنند. آنها در تلاشند تا بازهم شگفتی ساز لیگ باشند و بر این اساس تارتار و مدیران باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

پارس جنوبی جم مهدی تارتار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان

تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم‌های هنرستان‌های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت: پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با عنوان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند، گفت: بیشتر ایده‌های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده‌ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام