Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:01:59 GMT

تیم لیگ برتری منتظر پاسخ علیرضا جهانبخش

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۱۹۲۷

تیم لیگ برتری منتظر پاسخ علیرضا جهانبخش

یک سایت انگلیسی مدعی شده است که یکی از تیم‌های لیگ برتر جزیره نسبت به خرید هافبک هجومی تیم فوتبال آلکمار تمایل دارد.

به گزارش مشرق، سایت Argus‌ انگلیس در خبری مدعی شده است که تیم برایتون اندها و آلبیون در لیگ برتر انگلیس به خرید علیرضا جهانبخش، آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال هلند تمایل دارد.

 

این سایت نوشته است: هدف مورد نظر آلبیون، علیرضا جهانبخش بعد از حذف از سر بدشانسی ایران از جام جهانی 2018، تصمیم خود درباره آینده‌اش را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فصل گذشته پس از تمدید سه ساله قراردادش با آلکمار، در تمام فصل لیگ اردویژه هلند برای کسب عنوان آقای گل لیگ جنگید. ایران دوشنبه شب با ووجود یک تساوی دیرهنگام مقابل پرتغال که در آن رونالدو به شیوه‌ای جنجالی از مجازات شدن با کارت قرمز داور گریخت، از مرحله گروهی جام جهانی حذف شد.

سایت Argus سپس به نقل از مدیر برنامه‌های جهانبخش نوشته است: کار علیرضا تازه تمام شده است. او می‌خواهد یکی دو روز استراحت کند. باشگاه‌هایی برای خرید او ابراز تمایل کرده‌اند. فعلاً اما هیچ چیزی قطعی نیست. شاید 8 یا 9 باشگاه باشند که این طبیعی است اما این بدان معنا نیست که آنها با پیشنهادی بسیار خوب و شفاف پا پیش می‌گذارند. آنها در حال مذاکره هستند، تماس می‌گیرند و قیمت می‌پرسند. علیرضا اما می‌خواهد صبر کند و ببیند بهترین گزینه برای او کدام است. تعیین کننده قیمت هم باشگاه آلکمار است.

Argus‌ در ادامه با اشاره به رقم درخواستی آلکمار برای جهانبخش که 22 میلیون پوند است، نوشته که این رقم ممکن است برایتون را از خرید بازیکنی که تا سال 2020 با آلکمار قرارداد دارد منصرف کند و از احتمال دست به کار شدن این باشگاه برای جذب گزینه‌های دیگرش خبر داده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی آلکمار علیرضا جهانبخش فوتبال لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟