Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در بازدید از سه مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: با بر نامه ریزی انجام شده  سن زدگی محصول به حداقل رسیده و محصول تولیدی از کیفیت خوبی برخودار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: روند تحویل گندم از کشاورزان استان از چند روز گذشته آغاز و در روز های آینده  به پیک خرید و تحویل گندم در روز خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خمسه تصریح کرد: کار برداشت و خرید گندم در پنج شهرستان قزوین، آبیک، بویین زهرا، تاکستان و البرز شروع شده و در  هفته های آینده برداشت گندم در شهرستان آوج هم آغاز خواهد شد.

وی بر نظارت و دقت بیشتر کارشناسان و مسوولان نظارت بر خرید و تحویل محصول تاکید کرد.

این مقام مسوول عنوان کرد: در سال زراعی جاری ۲۲مرکز خرید در سراسر استان کار خرید گندم از کشاورزان را برعهده دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اعلام کرد: مراکز خرید از ساعت ۸صبح تا ۸شب بدون وقفه و تازمانی که به هر میزان کامیون در محل مراکز  برای تحویل گندم حضور داشته باشند گندم کشاورزان را تحویل می گیرند.

به گفته وی در بازدید از مراکز خرید هیچ گونه مشکلی در تحویل گندم وجود ندارد و در کمترین زمان محصول تحویل گرفته می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان برنا گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در این شهرستان خبر داد و گفت: پیگیری مطالبات و اعتبارات از همین ابتدای سال در دستور کار باشد تا پرداخت به موقع اعتبارات انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در جلسه ستاد برداشت گندم (شورای کشاورزی شهرستان) که در سالن جلسات شهید باهنر فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سال قبل هماهنگی خوبی بین اعضای ستاد، اداره غله و جهاد کشاورزی شاهد بودیم و بخشداران مشکلات این حوزه را پیگیر شدند، همچنین بانک‌های عامل مساعدت لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۳۰ هزار تن گندم و دانه‌های روغنی در حوزه کشاورزی برداشت شود، افزود: ظرفیت برداشت اگر هم معادل سال پیش باشد، اما از آنجا که کشاورزان برای پیشگیری از آسیب به محصولات برای برداشت حساسیت دارند، لذا باید همکاری لازم با آن‌ها صورت بگیرد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در زمینه کاهش آتش‌سوزی‌ها و کنترل پس چراها نیاز به آموزش و اطلاع‌رسانی همگانی به ویژه رسانه‌ها دارد و دستگاه‌های متولی پیش از فرارسیدن فصل گرم باید به این موضوع اهمیت دهند، گفت: پس از برداشت محصول اگر از زمین محافظت شود، برای کاشت بعدی نیز کیفیت بهتری را خواهیم داشت، نظام مهندسی نیز می‌تواند با بازرسی لازم با هرگونه تخلفات در این عرصه مبارزه کند.

وی با تأکید بر استفاده از کمباین‌های استاندارد، از ساماندهی سیلوها، مبارزه با آفت زنگ زرد، رعایت حریم قانونی عرصه کشاورزی و عدم تعرض به منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد و گفت: پیگیری مطالبات و اعتبارات از همین ابتدای سال در دستور کار باشد و پرداخت به موقع اعتبارات انجام شود، تا در حقیقت شیرینی برداشت را به کام کشاورزان تلخ نشود.

آمویی با تاکید بر اهمیت پرداخت زکات در حوزه کشاورزی، بیان کرد: کشاورزان ما مقید به پرداخت زکات هستند و باید به آنان اطلاع‌رسانی و آموزش داده شود که از طریق سامانه الکترونیکی پرداخت‌ها با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

کد خبر 746747

دیگر خبرها

  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه
  • وجودظرفیت لازم برای ارتقای کیفیت گندم‌های تولیدی مازندران
  • برداشت ۸۵۰۰ تن گندم در اراضی استان بوشهر
  • آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی+ فیلم