Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از پایگاه اینترنتی سی‌ان‌بی‌سی : تنها یک هفته پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد از توافق هسته ای ایران خارج می شود، شلدون آدلسون میلیاردر و کازینو دار آمریکایی به پنج نامزد جمهوری خواه کمک مالی کرد. همه این افراد یک نکته مشترک دارند و آن مخالفت شدید با توافق هسته ای سال 2015 میان ایران و قدرت های جهانی است که در دوره باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سه نفر از این افراد نیز از آسیب پذیرترین نامزدهای جمهوری خواه هستند که قرار است در انتخابات میان دوره ای آمریکا شرکت کنند.
نامزدهایی که آدلسون ماه مه از آنها حمایت کرده است برای بقا در رقابت های انتخاباتی می جنگندند که البته هنوز شرایط این رقابت ها برای آنها مطلوب نیست.
افراد مورد حمایت آدلسون عبارتند از دین هلر (Dean Heller) سناتور جمهوری خواه از نوادا، بارابارا کام‌استاک (Barbara Comstock) سناتور جمهوری خواه از ویرجینیا، میمی والترز (Mimi Walters) سناتور جمهوری خواه از کالیفرنیا، میا لاو (Mia Love) سناتور جمهوری خواه از یوتا و کرسنت هاردی (Cresent Hardy) سناتور جمهوری خواه از نوادا که همگی در ماه مه کمک هایی از آدلسون دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آمريکا ترامپ جمهور برجام جمهوري خواه هسته اي بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی ایالت ورمونت امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که کابینه راست‌گرا، افراطی و نژادپرست بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی، فاجعه انسانی را در غزه ایجاد کرده است.

این سناتور آمریکایی در ادامه تصریح کرد: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی یهودی‌ستیزی نیست، بلکه روشن کردن یک حقیقت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6091359

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا