Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هفته اول لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور (جام شهدای مدافع حرم) و همچنین رکوردگیری نهایی تیم ملی بزرگسالان کشورمان جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی از چهارم تا ششم تیرماه در تهران برگزار شد.

10 تیم در رده سنی جوانان و 8 تیم در رده سنی بزرگسالان این رقابت ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مسابقات رده سنی بزرگسالان، بیمه رازی با 606 امتیاز در رده اول قرار گرفت و تیم های ملی حفاری با 582 امتیاز و مناطق نفت جنوب با 573 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین عقاب نیروی هوایی با 507 امتیاز، نور همدان با 503 امتیاز، پدافند با 469 امتیاز، تعاونی انقلاب شهریار با 464 امتیاز و نیروی زمینی ارتش با 434 امتیاز به ترتیب در مکان های چهارم تا هشتم جای گرفتند.

در پایان رقابت های رده سنی جوانان نیز ملی حفاری با 598 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، نور همدان با 596 امتیاز دوم شد و مناطق نفت جنوب با 548 امتیاز رده سوم را به دست آورد.

تیم های نیروی زمینی ارتش با 497 امتیاز، تعاونی انقلاب شهریار با 490 امتیاز، عقاب نیروی هوایی با 483 امتیاز، کوثر ساری با 480 امتیاز، هیات وزنه برداری آذربایجان غربی با 407 امتیاز، هیات وزنه برداری البرز با 349 امتیاز و نفت و گاز مسجدسلیمان با 189 امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

حفاری و مناطق نفت خیز جنوب در رده های دوم و سوم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان