Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی اردبیل در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت:  تیم ملی شنای جمهوری اسلامی 45 روز دیگر در بازی‌های آسیایی شنای اندونزی شرکت می‌کند و امیدواریم تیم ملی بتواند در این مسابقات مدال‌های رنگارنگی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در حال حاضر در رشته شنا، واترپلو و شیرجه برنامه‌های خوبی انجام یافته است افزود: توسعه ورزش شنا اولویت اساسی است و امیدواریم بتوانیم در میادین بین‌المللی خوش بدرخشیم.

رئیس فدراسیون شنا گفت: با توجه به این که اشتیاق خانواده‌ها نسبت به حضور فرزندانشان در رشته شنا بسیار بالا است افزود: باید از این فرصت استفاده شود و بتوانیم ورزش شنا را در کشور همگانی کنیم.

رضوانی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت بالایی در رشته شنا دارد که انتظار می‌رود با اختصاص استخر اختصاصی به این هیئت شاهد رشد و توسعه ورزش شنا در اردبیل باشیم.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و حمایت فدراسیون اداره کل ورزش و جوانان استان قرار است یک استخر ویژه و استاندارد به هیئت شنای استان اختصاص یابد تا شاهد توسعه ورزش شنا در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ع

استان اردبیل ظرفیت بالایی در رشته شنا دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی شنا استخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 23 ساله‌های عراق در شرایطی با شکست اندونزی در بازی رده‌بندی مسابقات آسیایی توانست جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست بیاورد که منتظر محمد هافبک مس رفسنجان بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست داشت.

این هافبک 22 ساله عراقی که به خاطر  حضور در مسابقات آسیایی چند بازی گذشته مس رفسنجان را از دست داد، یکی از بازیکنان تاثیرگذار نارنجی‌پوشان در فصل جاری بوده است.

از این رو باشگاه مس رفسنجان با انتشار پوستری صعود عراق به المپیک پاریس را به منتظر محمد بازیکن خود تبریک گفت.

این هافبک عراقی به زودی به ایران برمی‌گردد تا در تمرینات مس رفسنجان حضور پیدا کند. او باید در بازی های پایانی تیمش در جام حذفی و لیگ برتر به میدان برود.

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم